Krukaspulley kun je prima doen, als je een uitgebalanceerd blok hebt
Als je dat niet hebt, voor een ATI Superdamper gaan
Die DaveF is wellicht niet 1, 2 3 te krijgen - maar is wel de moeite van het wachten waard! Meer dan bijna het dubbele te betalen voor een filter wat minder presteert.
Combinatie pulley's
- PeterkePan
- 4 op een rij!
Bericht
Je ben voor een 3de of 4de vn de prijs gesteld en je hebt nog een paar leuke en wss niet onleerrijke knutseluurtjes gehad.
Of vergis ik me met die prijs ?
Een 2dehands luchtfilterbox , wat klein materiaal enMrBean schreef:Ik vind het gewoon klote dat die DaveF niet gewoon te kopen is via pakweg eBay of zo. Klik klik klik, paypall, en een weekje later een doos aan je deur. En als je er toevallig eentje tegenkomt dan willen ze niet verzenden![]()
Enfin, in ieder geval, geen krukas pulley dus
Ik luister toch nog een heel klein beetje
Je ben voor een 3de of 4de vn de prijs gesteld en je hebt nog een paar leuke en wss niet onleerrijke knutseluurtjes gehad.
Of vergis ik me met die prijs ?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ZO moeilijk is het niet, daar heb je geen tekening voor nodig. Scoor een cone-filter die past in een originele bak - boor een gat aan de achterzijde, welke je doorboort in je schutbord. Bevestig (evt met een PVC buisje) het filter op het gaat aan de voorzijde van de bak, en dan het liefst in een schuine hoek naar beneden gericht zodat het filter zowel van de reeds bestaande voorzijde en de nieuw gemaakte achterzijde zn lucht af kan halen. Klaar.
- MrBean
- 4 op een rij!
- PeterkePan
- 4 op een rij!
Bericht
is ik jou was bean zou ik even de moeite doen kan je het overige geld in softw op maat ofzo steken.
wat is bedoelde dus. dan zou het ergens maar zonde zijn voor jezelf als je 400 gaat neertellen voor iets wat je zelf kan ...Daveke schreef:Totaal niet Peter, dat is prima zelf te doen voor weinig
is ik jou was bean zou ik even de moeite doen kan je het overige geld in softw op maat ofzo steken.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors