Hmm,er is zeker iets grondig mis hier.Tijd om hem eens grondig te checken denk ik.
Wat is er eigenlijk allemaal verandert geweest Frenk? Heb je daar een zicht op?
Boel opengooien en alle o ringen checken,heb je al eens de o-ring gechecked die tss de waterpomp en de blok zit?
Of thermostaathuis?
Een van de darmen die lekt,gescheurd is?
Lek in radiator?
Als je olie in orde is(geen pudding) dan gaat het een van deze zijn.
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had al met sam gesproken misschien sws alles vervangen
Nee olie is top in orde lekkage komt aan de achterzijde van het blokcooperke s schreef:Hmm,er is zeker iets grondig mis hier.Tijd om hem eens grondig te checken denk ik.
Wat is er eigenlijk allemaal verandert geweest Frenk? Heb je daar een zicht op?
Boel opengooien en alle o ringen checken,heb je al eens de o-ring gechecked die tss de waterpomp en de blok zit?
Of thermostaathuis?
Een van de darmen die lekt,gescheurd is?
Lek in radiator?
Als je olie in orde is(geen pudding) dan gaat het een van deze zijn.
Had al met sam gesproken misschien sws alles vervangen
burn rubber not your soul

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Aan de achterzijde doet me denken aan het reservoir..weet niet wat het anders kan zijn aan de achterkant..Misschien is een bling reservoir wel iets voor jou..
.Wat is er aan de jouwe verandert pulley gewijs? 17%?

Laatst gewijzigd door cooperke s op 24 aug 2012, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja er lopen wat slangen naar binnen voor de kachel en wat circulatie maar weet zelf ook niet veel denk dat ik maar met een camera moet kijken ofzocooperke s schreef:Aan de achterzijde doet me denken aan het reservoir..weet niet wat het anders kan zijn aan de achterkant..

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Balen Frenk, maar ben het met Tom eens. Wordt wel tijd om nu eerst te gaan kijken wat er nu precies aan de hand is. Zo blijf je maar aankloten. Daarna kun je altijd gaan verder gaan met tunen, wie weet wat je nu gaat tegenkomen.
Hoe dan ook; succes en ik ben er zeker van dat het opgelost gaat worden.
Hoe dan ook; succes en ik ben er zeker van dat het opgelost gaat worden.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zeker wat Tom zegt is natuurlijk het punt... Maar de lekkage heb ik nu ineens bij stationair dus is nu ook makkelijker op te sporen....
Thx Guys
Thx Guys

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sjaak.. stuk ongeduld 
Maar ziet dr lekker uit kerel!
Gas erop! .. .. straks als alles t weer doet ..

Maar ziet dr lekker uit kerel!
Gas erop! .. .. straks als alles t weer doet ..

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zocht jij ok nog een works Cai
Ja sjaak als hij rijd kan het op de brug en anders moet ik maar onder kruipenShag schreef:Bruut auspuffje !!Ga maar snel monteren!
![]()
![]()
Zocht jij ok nog een works Cai

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors