meer foto's!

Kachelbediening is niet makkelijk.. Op onze gele die we helemaal uit elkaar hebben gehaald vond ik de kachelbediening een van de lastigere dingen om los te halen..Berry M schreef:Sinds vannacht brandt één van de ledjes achter de kachelbediening niet meer. En dat is natuurlijk niet acceptabel...
Zijn er mensen die dit al eens uit elkaar hebben gehaald om zo'n ledje te vervangen? Ik heb de bediening er net even uit gehad, maar wordt er nog niet bepaald vrolijk van als ik zie hoe dat in elkaar zit.
En ik ben laatst bezig geweest om foto's van m'n interieur maken, alleen zijn die niet naar m'n zin geworden (Flets van kleur, te veel contrast tussen licht/donker.). Dus die moet ik nog een keer opnieuw maken.
Ow, en heeft iemand misschien een tip waar ik de noodzakelijke spullen kan huren/lenen om een rig-shot te maken?
Ik heb er weinig last van, want het was een keuze om de auto verder te verlagen... Bij schuin nemen van een drempel of inrit raken m'n achterwielen de plastic wielkuipen. Maar dat is gelukkig al een heel stuk minder geworden sinds het plaatwerk rond de achterwielen, en de spatbordverbreders zijn aangepast. Als ik goed reken, kom ik op ET35 uit.maus105 schreef:Veel last van aanlopen? Wat is de uiteindelijke ET nu?
Ik zou persoonlijk wel voor iets bijzonderders gaan dan ASA's of OEM-velgen, maar hey, dat ben ik...Berry M schreef:Zo langzamerhand wil ik eigenlijk een ander set velgen, want die RH's heb ik inmiddels alweer een paar jaar onder de auto. Een velg met gepolijste rand, zoals de ASA AR1 en R90 vind ik erg mooi, maar het dichte hart van de R95 vind ik ook fraai... Genoeg keuze dus, en daarom ben ik benieuwd of iemand misschien nog een goeie suggestie voor me heeft?
Onze sponsors