Shag's Pure Silver R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
heeft Roy weer goed en snel geregeld...Dat is een stukje OEM (dealer vs mensen met verstand van auto's) wat je prima kunt laten 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
in dit geval woog dat absoluut niet op tegen de materiaalkosten. verhouding zowat 1:4.. dat gaat me te ver. Daarbij - meest belangrijk - kun je na goed overleg in noodgevallen bij Spenki direct (lees: zondagochtend) terecht. Afgelopen week was ik zo aangewezen op m'n auto, dat elke halve dag later brengen (of laten ophalen) al balen zou zijn.. daarom heb ik 'm vorige week direct naar Spenki verscheept in het weekend. Bij de dealer ging dat logischerwijs niet lukken op zondag.
Volgende wat Spenki mag gaan inbouwen is een 12v aansluiting (retrofit) in de kofferbak
Net in je topic geplaatst, zo'n 7 tientjes voor een nieuwe. Spenki had 'm de dag na bestelling al binnen.sander_r53 schreef:Kerel, mooi dat jij er van af bent. Nu ik nog.
Wat kost zo'n kachelradiateur? Bij VDG-parts kan ik 'm 2e hands voor 35euri vinden. Maar wil gewoon een nieuwe... En zijn die snel te leveren?
Got that right! En het is altijd gezellig en leerzaam bij Spenki. Kunt er vaak gewoon ter plekke meekijken. Alles is bespreekbaar, maakt het ook fijn. Enige min voor mij is dat het een pokke eind weg is. Daarentegen ook absoluut niets te klagen over m'n huisdealer (Ekris Velp) hoor, word daar ook altijd uitstekend geholpen. Maar die uurlonen...GreyCooperS schreef:heeft Roy weer goed en snel geregeld...Dat is een stukje OEM (dealer vs mensen met verstand van auto's) wat je prima kunt laten

Volgende wat Spenki mag gaan inbouwen is een 12v aansluiting (retrofit) in de kofferbak

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aangezien de MINI nu weer helemaal top is, heb ik 'm vanmiddag eens grondig aangepakt. Had mezelf gisteren voor vandaag een vrije dag gegund en m'n baas vond het geen probleem! Klein voordeel van als jurist werken.. eigen verantwoordelijkheid over je dossiers en dus ook de planning
en zo geschiedde: Interieur en exterieur uitgebreid gepoetst, de velgen een special treatment gegeven, koelvloeistof en olie gecheckt (blijven beide uitstekend op peil gelukkig
), ruitenwisservloeistof bijgevuld (ja ALLES moet kloppen
) en de bandenspanning weer perfect. Genieten wederom, wat blijft het toch een heerlijke auto
sta wel te popelen om de GP IC erin te gaan lepelen, maar wil het nu 'even' rustig aan doen.. 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors