Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht

Bij het vastschroeven van het laatste schroefje van de afdekplaat heb ik natuurlijk weer mn schroevendraaier in de kast van de fan laten vallen...dus Pieter is weer een uur bezig geweest om van onderen mn halve auto uit elkaar te schroeven
...en daarna vergeten een foto van de afdekplaat te nemen...maar goed, tis een alu deksel..you get the point

Bij het vastschroeven van het laatste schroefje van de afdekplaat heb ik natuurlijk weer mn schroevendraaier in de kast van de fan laten vallen...dus Pieter is weer een uur bezig geweest om van onderen mn halve auto uit elkaar te schroeven

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
goed bezig maatje! Schroefset staat top, kan nog wel een spacertje tussen lijkt me zo?
Hoe klinkt die CAI?
Hoe klinkt die CAI?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Achter kan wss nog 5 mm of zo...maar heb er vandaag eens goed omheen gelopen en stuk mee gereden en voorlopig laat ik het lekker zo...
Mss na de zomer wat meer low's, maar ben er wel zeer tevreden mee zo
Mss na de zomer wat meer low's, maar ben er wel zeer tevreden mee zo

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ow en die aFe...van binnen is de BMW goed sounproof, dus lijkt nu een zachte V8 murmel te hebben
Boven de 3500K toeren gaat die wel brullen...maar is lastig te horen met gebulder van de rijwind dan...moet eigenlijk even iemand een flybye filmpje maken
Auto pakt iets sneller op, maar gaat er igg geen meter harder door

Boven de 3500K toeren gaat die wel brullen...maar is lastig te horen met gebulder van de rijwind dan...moet eigenlijk even iemand een flybye filmpje maken
Auto pakt iets sneller op, maar gaat er igg geen meter harder door

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je dan toch je velgen even schoonmaakt voor de foto's....
Doe het dan wel ff GOED Peter...
Haha t ziet er top uit zo
GreyCooperS schreef:
![]()

Haha t ziet er top uit zo

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Had niets bij me, dus alleen ff snel emmertje koud water...snel ff goed wassen en dan eindelijk mss ooit eens een keer mss de spiegelreflex mee (en gebruiken)

Had niets bij me, dus alleen ff snel emmertje koud water...snel ff goed wassen en dan eindelijk mss ooit eens een keer mss de spiegelreflex mee (en gebruiken)

Onze sponsors