Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2012, 17:31

Ik heb de TomTom-houder met een Cravenspeed-ding aan de toerenteller gemonteerd, vind ik zelf een ideale plek. Alleen moet TomTom ff opschieten met hun iPhone5-houder... :P

Afbeelding
P5180146_1600 by MartijnKoevoets, on Flickr

Afbeelding
CravenSpeed TomTom-mount + TomTom iPhone kit by MartijnKoevoets, on Flickr
Erwinner
Be Mini
Be Mini

22 dec 2012, 22:01

Da's ook een geinig idee! Thanx!

en zie ik goed dat je toch ook nog een microfoon hebt ingeplugd en bij je stuur hebt gemonteerd/geplakt?
One life, live it!
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

23 dec 2012, 01:00

Erwinner schreef:Thanks! Alleen bedoelde ik met 'inbouwsetje' eigenlijk meer het framepje dat voor een R52 nodig is om een aftermarketradio beetje netjes in te bouwen.

Navishop biedt inderdaad de goedkoopste CDE-133BT maar hier bij mij om de hoek in A'foort kost 'ie ook maar 149,- dus dan kan ik maar beter paar liter benzine en veel tijd uitsparen :-)

Overigens vanochtend even bij Jan de Jong in H'sum langsgeweest (Waar Boy werkt) en daar hebben ze de zekering van de 12v plug vervangen en de parkeersensoren uitgelezen. Inderdaad eentje stuk dus die wordt besteld. 200,- incl BTW en montage, maar moet er toch maar aan geloven.

Overigens super nette service vanochtend dus dikke complimenten voor Jan de Jong!

Nu werkt de TomTom iPhone-carkit ook weer netjes nu de 12v aangesloten kan worden. Met de zuignap links van het stuur in de hoek is hij beter bereikbaar dan in het midden van de ruit. Ik ben eigenlijk best positief verrast over geluid. Ook thuis was ik goed te verstaan toen ik ff belde op weg naar huis. Wellicht toch maar gewoon lekker de Boost radio/CD monteren die ik nog van Rob heb liggen en eerst maar eens kijken hoe het in de praktijk bevalt...
Hey Erwin!

Ik was er helaas vanochtend niet, ik was een auto afleveren in Beekbergen. Ik hoorde van mijn collega dat je langs was gekomen voor een aantal dingetjes en dat je toch nog wat mods in gedachten had. Je blijft bezig met zn auto he!

Nog bedankt voor de wielen, toevallig vanmiddag de banden op het werk er opgezet. Ziet er leuk uit. Ik moet alleen nog even kijken wanneer ik de velgen er onder gooi. Voor als nog blijft het boven 0 als ik het zo bekijk.

Bedankt en fijne dagen! Wellicht nogmaals tot ziens! :D
Erwinner
Be Mini
Be Mini

23 dec 2012, 22:45

Wat een heerlijke dag vandaag! Eindelijk weer eens droog en boven de 10 graden. Dus hele middag rustig de tijd genomen om de JCW eens flink te vertroetelen. Weer helemaal schoon en toen in de was met black magic dus glimt weer als een spiegel. Maar belangrijker: vooral weer even beter gewapend tegen alle viezigheid van dit seizoen.

Toen alles eenmaal klaar was, was het te laat voor een fatsoenlijke foto, maar wel heerlijk dakkie open en heerlijk genieten van de heerlijke plof bij gas los. Genieten!

Afbeelding
One life, live it!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

23 dec 2012, 23:07

je ziet nog wel dat die prachtig glimt 8)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2012, 14:48

Erwinner schreef:Da's ook een geinig idee! Thanx!

en zie ik goed dat je toch ook nog een microfoon hebt ingeplugd en bij je stuur hebt gemonteerd/geplakt?
Er zat bij aanschaf al een Parrot geïnstalleerd. TomTom-houder gebruik ik voor navigeren en muziek (Spotify) via een Aux-ingang.
Erwinner
Be Mini
Be Mini

30 dec 2012, 17:17

Alweer heel weekje door de viezigheid gereden dus tijd om weer even goed schoon te spoelen. En na die poetsbeurt van vorige week is dat dus echt piece of keek :roll:

Ben alleen wel beetje huiverig voor oudjaarsavond dit jaar. Schoonpapa heeft zijn superlange oprit met dat hek er omheen niet meer waar we de cabrio vroeger altijd neerzetten ivm al dat vuurwerk dus gaat 'ie morgen naar mijn vrouw haar werk. Maar voor vanavond even gepast en gemeten en wat blijkt? Onze 'oprit' annex voortuin blijkt precies pas voor een Mini :p
One life, live it!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

01 jan 2013, 08:48

Allemaal de beste wensen voor een supermooi 2013! Dat er maar lekker veel gestuurd mag worden!

Heb mezelf verwend met een pakketje dat hopelijk snel bezorgd wordt. Lekker plannen maken voor mooie ritten dit jaar :roll:

http://webshop.telegraaf.nl/product/aut ... rmanswegen

Afbeelding
One life, live it!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

01 jan 2013, 20:04

Wat was dit een mooie nieuwjaarsdag! Weliswaar 'waterkoud', maar toch dakkie open en heerlijk door de polders bij Eemdijk foto's geschoten en bovenal genoten van die heerlijke brul van de compressor. Geniet maar beetje mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
One life, live it!
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2013, 20:11

Ja, zwart staat zo'n cabrio echt bijzonder goed! 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2013, 20:24

Staat er erg dik bij 8)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2013, 20:28

Mooi Erwin 8)

Alleen zo'n compressor brult natuurlijk niet, die giert :mrgreen:
Erwinner
Be Mini
Be Mini

01 jan 2013, 20:30

MartijnGizmo schreef:Ik heb de TomTom-houder met een Cravenspeed-ding aan de toerenteller gemonteerd, vind ik zelf een ideale plek. Alleen moet TomTom ff opschieten met hun iPhone5-houder... :P

Afbeelding
P5180146_1600 by MartijnKoevoets, on Flickr

Afbeelding
CravenSpeed TomTom-mount + TomTom iPhone kit by MartijnKoevoets, on Flickr
Ben uiteindelijk links van het stuur uitgekomen. Kabeltje kan keurig achter het stuur/klokkenwinkel langs en zit keurig binnen handbereik. Zelfs kwaliteit van het speakertje valt me alleszins mee...

Afbeelding
One life, live it!
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

01 jan 2013, 21:14

Mag ik een vraag stellen over je TomTom op je Iphone? Kun je hier ook routes naar toe uploaden die je eerst op je PC in google maps hebt uitgezet?

Terug naar “Show your ride”