P5180146_1600 by MartijnKoevoets, on Flickr

CravenSpeed TomTom-mount + TomTom iPhone kit by MartijnKoevoets, on Flickr
Hey Erwin!Erwinner schreef:Thanks! Alleen bedoelde ik met 'inbouwsetje' eigenlijk meer het framepje dat voor een R52 nodig is om een aftermarketradio beetje netjes in te bouwen.
Navishop biedt inderdaad de goedkoopste CDE-133BT maar hier bij mij om de hoek in A'foort kost 'ie ook maar 149,- dus dan kan ik maar beter paar liter benzine en veel tijd uitsparen :-)
Overigens vanochtend even bij Jan de Jong in H'sum langsgeweest (Waar Boy werkt) en daar hebben ze de zekering van de 12v plug vervangen en de parkeersensoren uitgelezen. Inderdaad eentje stuk dus die wordt besteld. 200,- incl BTW en montage, maar moet er toch maar aan geloven.
Overigens super nette service vanochtend dus dikke complimenten voor Jan de Jong!
Nu werkt de TomTom iPhone-carkit ook weer netjes nu de 12v aangesloten kan worden. Met de zuignap links van het stuur in de hoek is hij beter bereikbaar dan in het midden van de ruit. Ik ben eigenlijk best positief verrast over geluid. Ook thuis was ik goed te verstaan toen ik ff belde op weg naar huis. Wellicht toch maar gewoon lekker de Boost radio/CD monteren die ik nog van Rob heb liggen en eerst maar eens kijken hoe het in de praktijk bevalt...
Er zat bij aanschaf al een Parrot geïnstalleerd. TomTom-houder gebruik ik voor navigeren en muziek (Spotify) via een Aux-ingang.Erwinner schreef:Da's ook een geinig idee! Thanx!
en zie ik goed dat je toch ook nog een microfoon hebt ingeplugd en bij je stuur hebt gemonteerd/geplakt?
Ben uiteindelijk links van het stuur uitgekomen. Kabeltje kan keurig achter het stuur/klokkenwinkel langs en zit keurig binnen handbereik. Zelfs kwaliteit van het speakertje valt me alleszins mee...MartijnGizmo schreef:Ik heb de TomTom-houder met een Cravenspeed-ding aan de toerenteller gemonteerd, vind ik zelf een ideale plek. Alleen moet TomTom ff opschieten met hun iPhone5-houder...![]()
P5180146_1600 by MartijnKoevoets, on Flickr
CravenSpeed TomTom-mount + TomTom iPhone kit by MartijnKoevoets, on Flickr
Onze sponsors