Bart's R56 SSM, The end...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Je had ze ook eronder kunnen doen dan had je een paar ski's gehad voor je Mini altijd handig in de sneeuw 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dubbele update graag 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou een update dan. Een anderhalve Ries 
Want t is nog niet naar mn zin helemaal.
Als eerste de remklauwen weer eens wat anders gedaan. Stond langs een rotte polo en die had rooie remtrommels.... Dus heb er gister ff een nieuw kleurtje op gedaan. Fluor Geel.

Ook heb ik er net met iemand mijn schroefset erop gezet. 2 Uur mee bezig geweest, omdat de brug halverwege kortsluiting maakte
Hing mn auto daar int donker. Iedere keer als we aan de knop van de brug kwamen. Donker....
Gelukkig toch weer aan de gang gekregen. Met als resultaat.. Auto te laag om van de brug af te krijgen
Dus auto weer omhoo, hout onder de wielen en met pijn en moeite eraf gekregen. Grondspeling is nu 3cm.. En de schroefset kan nog lager
Morgen maar eens de set iets hoger zetten wat dit is geen doen. Flap schraap nu tijdens t rijden en deze heb ik al een keer ingekort haha. Volgende week ook alles weer ff uitlijnen enzo want er klopt geen zak van nu

Morgen ff een goede voor en na foto maken

Want t is nog niet naar mn zin helemaal.
Als eerste de remklauwen weer eens wat anders gedaan. Stond langs een rotte polo en die had rooie remtrommels.... Dus heb er gister ff een nieuw kleurtje op gedaan. Fluor Geel.

Ook heb ik er net met iemand mijn schroefset erop gezet. 2 Uur mee bezig geweest, omdat de brug halverwege kortsluiting maakte

Hing mn auto daar int donker. Iedere keer als we aan de knop van de brug kwamen. Donker....
Gelukkig toch weer aan de gang gekregen. Met als resultaat.. Auto te laag om van de brug af te krijgen

Dus auto weer omhoo, hout onder de wielen en met pijn en moeite eraf gekregen. Grondspeling is nu 3cm.. En de schroefset kan nog lager

Morgen maar eens de set iets hoger zetten wat dit is geen doen. Flap schraap nu tijdens t rijden en deze heb ik al een keer ingekort haha. Volgende week ook alles weer ff uitlijnen enzo want er klopt geen zak van nu

Morgen ff een goede voor en na foto maken
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gewoon die flap eraf dremelen!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer ga jij zakken Richard?
Maar netjes Bart.. ziet er goed uit
Euh... volgens mij mag jij hier niet zo veel van zeggenBMX schreef:Omhoog

Wanneer ga jij zakken Richard?

Maar netjes Bart.. ziet er goed uit
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja die flap kan je er zo afhalen volgens mij een paar boutjes 

burn rubber not your soul

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Onder een andere hoek is het toch wat indrukwekkender.. :

Maar idd die lip eraf en nog een aanzien!
Moet jij niet je spullen voor de wintersport inpakkensander_r53 schreef:Euh... volgens mij mag jij hier niet zo veel van zeggenBMX schreef:Omhoog
Gewoon die flap eraf dremelen!![]()
![]()
![]()
Wanneer ga jij zakken Richard?![]()

Onder een andere hoek is het toch wat indrukwekkender.. :

Maar idd die lip eraf en nog een aanzien!
) | bar-end mirrors

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors