Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Inderdaad nu het seizoen van voorbereiden.... Zondag het setje R56 MCS remklauwen ophalen in Nootdorp en heb ook net de JCW carbon remhandgreep onder de neus van WernerIsabelle weggekaapt (mea culpa! Had ook gewoon interesse...).
Op de Mod verlanglijst voor vandaag en komende weekeinden staat nu dus:
1. Vandaag met de r105's op zoek naar een adresje om de oude banden eraf te halen
2. Dan naar wheelcare om de gepolijste randen weer strak te krijgen
3. En dan het setje Bridgestone RFT's weer ergens zien te monteren
4. En natuurlijk de r56 MCS rood verven (wie heeft er nog rode remklauwverf over?)
5. Setje JCW remklauw stickers scoren (wie heeft er nog een tip?)
6. Bij Beek het setje laten monteren met nieuwe Goodrich remleidingen
7. JCW spiegelkappen plaatsen
8. JCW handremgreep plaatsen
Leuke hobbie!
Op de Mod verlanglijst voor vandaag en komende weekeinden staat nu dus:
1. Vandaag met de r105's op zoek naar een adresje om de oude banden eraf te halen
2. Dan naar wheelcare om de gepolijste randen weer strak te krijgen
3. En dan het setje Bridgestone RFT's weer ergens zien te monteren
4. En natuurlijk de r56 MCS rood verven (wie heeft er nog rode remklauwverf over?)
5. Setje JCW remklauw stickers scoren (wie heeft er nog een tip?)
6. Bij Beek het setje laten monteren met nieuwe Goodrich remleidingen
7. JCW spiegelkappen plaatsen
8. JCW handremgreep plaatsen
Leuke hobbie!
One life, live it!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ja gewoon bij het magazijn je bestelnrs doorgeven en dan krijg je een sms als het binnen is. Tenminste zo werkt het bij mijn dealer, meestal krijg ik een dag erna een sms. Maar het is zaterdag en dan is bij mijn dealer het magazijn dicht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
En dank voor de tip met de blanke lak. Dat heb ik ook al elders gelezen. Alleen wat voor lak is er mogelijk op remklauwen? Moet wel hittebestendig zij gok ik?
Daarnaast ook net weer terug van de bandjes van de R105 afhalen. Edwin van ProFile in Soest is een gouwe kerel. Heeft ook al geholpen met de strip onder de bumper vorig jaar. Alleen moet je hem niet lastig vallen in het winterbandenwisselseizoen
Wheelcare wil er eigenlijk niet aan beginnen om de gepolijste fronten van de velgen te fixen. Edwin adviseerde wheeltrim in Nijkerk. Iemand anders nog een goeie tip om de velgen weer helemaal strak te maken?
Mille grazie! Heb ze direct besteld dus ff wachten tot ze uit de UK zijn overgevlogen.speedy schreef:http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewit ... 2233318497
En dank voor de tip met de blanke lak. Dat heb ik ook al elders gelezen. Alleen wat voor lak is er mogelijk op remklauwen? Moet wel hittebestendig zij gok ik?
Daarnaast ook net weer terug van de bandjes van de R105 afhalen. Edwin van ProFile in Soest is een gouwe kerel. Heeft ook al geholpen met de strip onder de bumper vorig jaar. Alleen moet je hem niet lastig vallen in het winterbandenwisselseizoen

Wheelcare wil er eigenlijk niet aan beginnen om de gepolijste fronten van de velgen te fixen. Edwin adviseerde wheeltrim in Nijkerk. Iemand anders nog een goeie tip om de velgen weer helemaal strak te maken?
One life, live it!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Onze sponsors