PS. Ik zag net op de ASAP portal dat voor de Sparco JCW stoelen de gordelgeleiders ook in Carbon te bestellen zijn

Daar heb ik spiffy caps voorRaj schreef:Zie ik het nu goed dat de binnenkant van de schroefgaatjes nog zilver is?
Die zijn origineel ook door Works geleverd en heb ik al 6 jaarErwinner schreef:PS. Ik zag net op de ASAP portal dat voor de Sparco JCW stoelen de gordelgeleiders ook in Carbon te bestellen zijn
Wellicht dezelfde 'noodzaak' als mijn aanleiding om de Sparco spullen op de ASAP op te zoeken? Rob heeft ook al eens een poging gewaagd om het afdekkapje onderaan de stoel te bestellen nadat daar een gordel klem was komen zitten. Ik ga ook weer eens een poging wagenBerthil schreef: Uit noodzaak heb ik nog een beetje meer moeten maken uit carbon voor de Sparco's. Foto's volgen als het klaar is.
Raj schreef:Zie ik het nu goed dat de binnenkant van de schroefgaatjes nog zilver is?
Cool. Heb ik ook eens meegewerkt aan Berthil's Mini'sBerthil schreef:Daar heb ik spiffy caps voor
Bij mij ook voor de tweede keer aan gruzelementen.Erwinner schreef:Wellicht dezelfde 'noodzaak' als mijn aanleiding om de Sparco spullen op de ASAP op te zoeken? Rob heeft ook al eens een poging gewaagd om het afdekkapje onderaan de stoel te bestellen nadat daar een gordel klem was komen zitten. Ik ga ook weer eens een poging wagen
Onze sponsors