P5ycH0's R56 AB fJCW
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stelletje zuurpruimen zijn gewoon jaloers dat je in een dikke mini rijd met dit lekkere weer en hun in een apenpakkie in een bussie zitten 

Low , lower , lowest ...
- maiky maik
- Be Mini
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bah hier trekken me de tenen krom van ....
Gisteren ook nog aangehouden toen ik in de groene terugreed van Michel naar mij toe. Waren ze ook 5 minuten aan het zoeken voor iets maar jammerjoh, gelukkig alleen waarschuwing voor mijn 'snelheid' binnen de bebouwde kom
Wat moet je nu doen da Tycho?
Gisteren ook nog aangehouden toen ik in de groene terugreed van Michel naar mij toe. Waren ze ook 5 minuten aan het zoeken voor iets maar jammerjoh, gelukkig alleen waarschuwing voor mijn 'snelheid' binnen de bebouwde kom
Wat moet je nu doen da Tycho?
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, nu ff geen keus. Winterwielen eronder. En de Spliter stangetjes kunnen er wel ff af.
Ik ga onderzoeken of ik de auto niet kan laten herkeuren met de Tomason's en zo de spoorbreedte van 155cm op m'n kenteken te krijgen.
Denken jullie dat dat kunnen !?
Ik ga onderzoeken of ik de auto niet kan laten herkeuren met de Tomason's en zo de spoorbreedte van 155cm op m'n kenteken te krijgen.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat heel omslagtig wordt helemaal om dat je wielen iets uit je kast steken toch? Dat ze daar niet over vielen of was dat de aanleiding je spoorbreedte op te metenP5ycH0 schreef:Tja, nu ff geen keus. Winterwielen eronder. En de Spliter stangetjes kunnen er wel ff af.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjezus, wat een kneuzen weer
Moet je binnen zoveel dagen laten zien dat je eea hebt aangepast?
Anders gewoon 2 weken op je winter wheels en dan weer gaan....

Moet je binnen zoveel dagen laten zien dat je eea hebt aangepast?
Anders gewoon 2 weken op je winter wheels en dan weer gaan....
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is dus wel ok
De jonge agent dacht dat het maar 20mm mocht uitsteken, en de oudere bevestigde mij dat het 30mm mag zijn.Casper schreef:Denk dat heel omslagtig wordt helemaal om dat je wielen iets uit je kast steken toch? Dat ze daar niet over vielen of was dat de aanleiding je spoorbreedte op te metenP5ycH0 schreef:Tja, nu ff geen keus. Winterwielen eronder. En de Spliter stangetjes kunnen er wel ff af.
Dat is dus wel ok

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors