Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien 

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
De 1000Milgia rijdt vanuit Brescia via Ferrarra en San Marino naar Rome en dan door Toscane weer terug naar Brescia. 3 dagen feest!
Da's dan best een eind rijden voor zo'n toertocht vanuit Mugello?coopers1987 schreef:16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien

De 1000Milgia rijdt vanuit Brescia via Ferrarra en San Marino naar Rome en dan door Toscane weer terug naar Brescia. 3 dagen feest!
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Re: R52 MCS Cabrio JCW; wellicht te koop?
Voordat we op 11 juli de sleutel van onze nieuwe woning krijgen vandaag dus even flink wat uurtjes TLC besteed aan ScratchX, zwarte wax, een fris interieur en waar mogelijk onder de kap weer alles proper. Hoefde maar een kwart litertje 5w30 bij sinds de 1000Miglia trip dus zelfs hier in het dorp is het verbruik prima.
Morgenmiddag een huis vol familie en vrienden want alle 3 de dames zijn jarig ergens rond deze weken dus ben bang dat er wederom weinig tijd overblijft om te genieten van lekker rondje
maar wie weet...
Morgenmiddag een huis vol familie en vrienden want alle 3 de dames zijn jarig ergens rond deze weken dus ben bang dat er wederom weinig tijd overblijft om te genieten van lekker rondje

One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Was een bizarre, maar toch ook plezierige dag vandaag... Heerlijke toertocht gereden met Keram in Zuid Limburg, maar onverwachts met een heerlijke comfy Paceman ipv de R52JCW
Nu snel een nieuwe koppeling en drukgroep in de R52 en dan rijdt 'ie vast weer als een zonnetje... zal vast wel een dure grap worden, dus vermoedt dat 'ie dan nog wel ff blijft
het hele verhaal, maar bovenal wat leuke foto's lees je in het Keram toertocht 2013-topic

Nu snel een nieuwe koppeling en drukgroep in de R52 en dan rijdt 'ie vast weer als een zonnetje... zal vast wel een dure grap worden, dus vermoedt dat 'ie dan nog wel ff blijft

het hele verhaal, maar bovenal wat leuke foto's lees je in het Keram toertocht 2013-topic
One life, live it!
- minimert
- Nieuw Lid
Bericht
Re:
dit is wel erg balen dat ik dit heb moeten missen.. is er binnenkort nog een meeting of een hele grote meeting waarbij je veel andere mini´s kan bewonderen?coopers1987 schreef:16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien
The hippies wanted peace and love. We wanted Coopers, blondes and switchblades.
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Re: Re:
Het internationale en classic circuit ben ik zelf ook niet zo in thuis... wellicht weet Coopers1987 het?minimert schreef:dit is wel erg balen dat ik dit heb moeten missen.. is er binnenkort nog een meeting of een hele grote meeting waarbij je veel andere mini´s kan bewonderen?coopers1987 schreef:16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien
One life, live it!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewf ... f=4&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Check this :Erwinner schreef:Het internationale en classic circuit ben ik zelf ook niet zo in thuis... wellicht weet Coopers1987 het?minimert schreef:dit is wel erg balen dat ik dit heb moeten missen.. is er binnenkort nog een meeting of een hele grote meeting waarbij je veel andere mini´s kan bewonderen?coopers1987 schreef:16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewf ... f=4&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals hierboven al aangegeven 
Zie evenementenkalender van de minisevenclub.

Zie evenementenkalender van de minisevenclub.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
14 juli een rit voor gehandicapten in Swetterhage, Zoeterwoude (150 minis en MINIs)
Minis in the Park in Engeland, weekend van 10 augustus. Het is erg classic Mini georienteerd. Honderden minis en MINIs.
Het Brands Hatch festival heb je in UK net gemist (afgelopen weekend).
De Zuid-Holland-Zuid route van Patrick is ook groots, maar daar is nog geen nieuwe datum voor.
Begin september is er een grote toerrit van Stefan/Louis in Noord/ZuidLimburg
Hét grote New MINI evenement is MINI UNited, maar dat wordt twee- or driejaarlijks georganiseerd en het was er pas nog in 2012.
Binnenlands zijn er niet veel evenementen op korte termijn.minimert schreef:dit is wel erg balen dat ik dit heb moeten missen.. is er binnenkort nog een meeting of een hele grote meeting waarbij je veel andere mini´s kan bewonderen?coopers1987 schreef:16 tm 20 mei was de Internationale Mini Meeting in Mugello dus klopt wel dat je veel classics hebt gezien
14 juli een rit voor gehandicapten in Swetterhage, Zoeterwoude (150 minis en MINIs)
Minis in the Park in Engeland, weekend van 10 augustus. Het is erg classic Mini georienteerd. Honderden minis en MINIs.
Het Brands Hatch festival heb je in UK net gemist (afgelopen weekend).
De Zuid-Holland-Zuid route van Patrick is ook groots, maar daar is nog geen nieuwe datum voor.
Begin september is er een grote toerrit van Stefan/Louis in Noord/ZuidLimburg
Hét grote New MINI evenement is MINI UNited, maar dat wordt twee- or driejaarlijks georganiseerd en het was er pas nog in 2012.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Vermeer
- Leerling Mini lid
Bericht
Ziet er heel goed uit, gefeliciteerd! Maar wat is dat blauwe stickertje wat bij je linker voorwiel zit? Is dat van een bepaald pakket, of is het puur voor de sier? 

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Er zat een blauwe sticker bij het voorwiel met 'bags are for groceries' toen ik de auto van Mushrop kocht, maar die heb ik er al vanaf gehaald. Nu zit er een sticker op met 'il corso piu bella del mondo'
Vermeer schreef:Ziet er heel goed uit, gefeliciteerd! Maar wat is dat blauwe stickertje wat bij je linker voorwiel zit? Is dat van een bepaald pakket, of is het puur voor de sier?
Er zat een blauwe sticker bij het voorwiel met 'bags are for groceries' toen ik de auto van Mushrop kocht, maar die heb ik er al vanaf gehaald. Nu zit er een sticker op met 'il corso piu bella del mondo'
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
op dagen als vandaag is het dubbel genieten! veel op pad om levenskwesties op te lossen zoals de keuze voor het juiste hoogslaperbed voor mijn dochter of de vloer voor de bovenverdieping. maar dan is het toch extra leuk als het dak open kan en je heerlijk uitgewaaid op locatie komt? vooral de terugrit vanmiddag met de TomTom special 'kronkelweggetjes' maakte van deze zomerse dag een echt feest!
Natascha begon al te roepen dat we de 'te koop' topic maar snel weer dicht moeten gooien
Natascha begon al te roepen dat we de 'te koop' topic maar snel weer dicht moeten gooien

One life, live it!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Onze sponsors