speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: speedy

30 jul 2013, 17:42

ja zeker leuke dag!
binnenkort weer!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jul 2013, 18:17

Casper schreef:
boris_brznjef schreef:
speedy schreef:yep . 4,2 ltr om precies te zijn
plus 3,8 liter voor de aankomende maanden?
Boris!! We hebben niet allemaal zo'n dorst hoor :D De coupe heeft vorige week ook nieuwe sapjes gehad en had niets verbruikt 0,0 en bij is weer bijgevuld met 0W30
Maar die coupe is ook nog amper ingereden.....

:mrgreen:
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

31 jul 2013, 08:02

zo ook weer paar nieuwe producten besteld om te proberen
Afbeelding
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2013, 08:50

Zo dat zijn mooie spulletjes zeg. vraagje ik zou graag voor die kleine schijf van de dap pad's willen hebben dat werkt wat nauwkeuriger denk ik. Want zijn nou goede of maakt dat niet zo heel veel uit ? Lijkt mij wel namelijk.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

31 jul 2013, 08:56

ik heb ze van lake country en monello maar weet niet of het betere zijn als andere...
pads zijn meestal toch snel op maar dan hoef je ze ook niet schoon te maken :)
ik heb ook kleine backplate en kleine 3" pads maar ik gebruik het bijna nooit en zou het niet nog een keer kopen ;)
beter plekken met de hand doen waar je niet bijkomt met grote pad.
Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2013, 09:19

speedy schreef:ik heb ze van lake country en monello maar weet niet of het betere zijn als andere...
Ik zou iets kunnen verklappen, maar weet niet of het nog relevant is omdat ik iets hoorde over een andere leverancier voor de pads van Monello :mrgreen:

Kleine pads met backplate kan erg handig zijn voor bijvoorbeeld bumpers of velgen. Ook passen die vaak goed in een pot met wax :P
Maar of het de investering waard is voor 1 auto...
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2013, 09:53

Een coupe heeft denk wat meer glooingen in de panelen dan een 56/55 denk ik bv in het dak richting de spoiler de achterkant bij uitklapbare spoiler. Daarom dacht ik misschien, is een kleinere pad handiger dan een grote omdat die vaak niet alles meeneemt/pakt omdat volgens mij de pad gewoon te groot is vandaar de vraag. Maar zo duur zijn die pads toch niet? geen idee eigenlijk
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2013, 10:03

Het is inderdaad handig, je hebt een kleinere backplate nodig, en idealiter de pads zowel klein als groot. (dus dubbel) Vind je het waard en heb je het er voor over, gewoon doen.

Maar... je kan er nog even over nadenken! De voorraad was erg beperkt en heeft wat vertraging ;)
Nix
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 jul 2013, 10:12

Ik heb een paar van Monello zaten bij de Powerpack, ben daar wel tevreden over. En inderdaad voor de wat kleinere oppervervlakken en zoals Daiel al zegt voor de plekken waar je niet bij kan met de hand.
Overigens vorige week nog een iets kleinere backplate (Carclean.nl - Dual Action Flexible Backing Plate - 70mm / 2,75 inch) erbij gekocht.

Vanwege een redelijk grote plek ingevreten door vogelpoep op mijn motorkap, die ik niet naar tevredenheid genoeg wegkreeg met de combo Monello Veloce en Oranje pad, wilde ik wat anders proberen.
En dus had ik bij de afgelopen Summer Detail Day, na een polijst demonstratie van Meguiars, een 3" polijst pad en een klein flesje Ultimate Compound gekocht. Omdat de velcro van deze pad iets kleiner was dan de 3,5" backplate en dus een beetje insneed dus later de 2.7" gekocht.

Ik moet zeggen, ik heb meer en sneller resultaat gehaald (na 2 hits) met de combo Meguiars dan met Monello. Plus dat ik geen Mezzo of Finale rondje meer nodig had, scheelt ook weer extra werk/tijd.

Omdat ik nog iets meer resultaat wilde behalen op de ingevreten vogelpoepvlek, een grid 2000 en een wolletje gehaald. Ik moet zeggen na een klein beetje wetsanden en het wolletje/Veloce en als afronding Finale was de plek bijna niet meer te zien.

Dus de combo Meguiars en een 2,7" backplate is erg goed bevallen.
Casper schreef:Zo dat zijn mooie spulletjes zeg. vraagje ik zou graag voor die kleine schijf van de dap pad's willen hebben dat werkt wat nauwkeuriger denk ik. Want zijn nou goede of maakt dat niet zo heel veel uit ? Lijkt mij wel namelijk.
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 jul 2013, 10:55

Als we dan toch bezig zijn..... >)
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

31 jul 2013, 11:50

zo net ff een vervanger gekocht voor de Ax want die had vorige week een lekke koppakking en de olie kwam uit het koelreservoir :o
Afbeelding
kan geen toeval wezen :D

Afbeelding
Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 jul 2013, 11:53

Kleur pepper white / yellow? :mrgreen:
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

31 jul 2013, 11:57

pepper geel :D
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2013, 12:20

Lijkt wel parelmoer!
Ooit een 5GT Turbo gehad met die kleur....

Luxe vervanger hoor voor de AX!!

:D
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”