Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
schiet al aardig op! krijg je bij mini, net als bij mercedes een speltje als je er een miljoen op rijd 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was uitgekeken op de luchtmacht logo's dus ze zijn er af. Ze werden er ook niet mooier op met de jaren, de randjes begonnen wat af te brokkelen. De blokjes heb ik nog even laten zitten maar die gaan er ook nog een keer af. Wat er nu op moet komen weet ik nog niet, binnenkort maar even gaan photoshoppen 
Dankjewel voor het bordje Ida, zoals je ziet hangt ie goed

De H&R stabilisatorstangen zijn ook binnen, de Helix13 camberplaten zijn op weg. Moet allemaal even wachten tot na de vakantie (a.s. woensdag t/m volgende week donderdag naar Zuid Spanje).
Er zijn ook twee digitale 52mm meters voor compressor- druk en water/lucht temperatuur voor naast het stuur op weg. Met een schakelaar tussen de sensoren van koelwatertemperatuur van de watergekoelde intercooler en luchttemperatuur van de gecomprimeerde lucht vanaf de compressor probeer ik één digitale meter te gaan gebruiken.

Dankjewel voor het bordje Ida, zoals je ziet hangt ie goed

De H&R stabilisatorstangen zijn ook binnen, de Helix13 camberplaten zijn op weg. Moet allemaal even wachten tot na de vakantie (a.s. woensdag t/m volgende week donderdag naar Zuid Spanje).
Er zijn ook twee digitale 52mm meters voor compressor- druk en water/lucht temperatuur voor naast het stuur op weg. Met een schakelaar tussen de sensoren van koelwatertemperatuur van de watergekoelde intercooler en luchttemperatuur van de gecomprimeerde lucht vanaf de compressor probeer ik één digitale meter te gaan gebruiken.
Onze sponsors