Dave's Turbo R53 Project
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Dave's Sprintex-hok - 1320-time! Pg 258-259
Ik vraag me eerder welke auto er nu voor in de plaats komt .

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
fiat Multipla met 2 kindersitjes
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Omg dit meen je niet , dat moet wel een heel bijzonder vrouwtje zijn 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben serieus benieuwd wat de opvolger gaat worden 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Allereerst; ja het is wel een bijzonder vrouwtje
Ten tweede, zij kon/wou en durfde niet in de auto rijden in z'n huidige staat en het was ook niet echt een praktische daily. Mijn appartement staat inmiddels in de verkoop, en om een deel van het nieuwe optrekje straks te financieren moet er geld komen en de mini was gewoon de grootste spaarpot.
De opvolger is voor ons al bekend, maar die meld ik wel zodra we er definitief mee bezig zijn, en dat wordt pas eind november
Ten tweede, zij kon/wou en durfde niet in de auto rijden in z'n huidige staat en het was ook niet echt een praktische daily. Mijn appartement staat inmiddels in de verkoop, en om een deel van het nieuwe optrekje straks te financieren moet er geld komen en de mini was gewoon de grootste spaarpot.
De opvolger is voor ons al bekend, maar die meld ik wel zodra we er definitief mee bezig zijn, en dat wordt pas eind november
- speedy
- NMC Legend
Bericht
begrijpelijk maar toch wel erg zonde van je leuke hobby :-(
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij heeft nu een nieuwe hobby..speedy schreef:begrijpelijk maar toch wel erg zonde van je leuke hobby :-(

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Begrijpelijk maar wel jammer van de MINI.
Er zijn vele relaties stuk gelopen op mannen hobbies dus goed dat je hier voor waakt, andersom moet je ook niet helemaal kopje ondergaan in vrouwendingen
Er is een middenweg zoals velen hier om toch te genieten van een auto hobby icm relatie. Wellicht is dat ook de reden waarom ik mijn MINI (daily ride) nog steeds niet verlaagd heb
Er zijn vele relaties stuk gelopen op mannen hobbies dus goed dat je hier voor waakt, andersom moet je ook niet helemaal kopje ondergaan in vrouwendingen

Er is een middenweg zoals velen hier om toch te genieten van een auto hobby icm relatie. Wellicht is dat ook de reden waarom ik mijn MINI (daily ride) nog steeds niet verlaagd heb

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ho eens.. M'n hobby is niet weg, staat alleen op een lager pitje en ik ga niet weg van MINI.
Het wordt alleen allemaal minder extreem. Zodat ik niet de enige ben die van 'onze' mini kan genieten.
Daar wil ik ook voor waken, aangezien mijn vriendin ook eigenaar wordt van die auto en het niet alleen maat mijn project is of gaat worden. Alles moet nu in overleg, haha! Maar verlaging vond ze wel prima gelukkig
En ik heb in wakeboarden wel een nieuwe hobby gevonden ja, doe kostenwijs gezien ook wat vriendelijker is, plus dat ik een nieuwe racefiets aan het opbouwen ben
Ik weet me gelukkig wel bezig te houden
Het wordt alleen allemaal minder extreem. Zodat ik niet de enige ben die van 'onze' mini kan genieten.
Daar wil ik ook voor waken, aangezien mijn vriendin ook eigenaar wordt van die auto en het niet alleen maat mijn project is of gaat worden. Alles moet nu in overleg, haha! Maar verlaging vond ze wel prima gelukkig

En ik heb in wakeboarden wel een nieuwe hobby gevonden ja, doe kostenwijs gezien ook wat vriendelijker is, plus dat ik een nieuwe racefiets aan het opbouwen ben

Ik weet me gelukkig wel bezig te houden

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Doe Marijn de groetjes van me als je weer in Best bentDaveke-Orranje schreef: En ik heb in wakeboarden wel een nieuwe hobby gevonden ja, doe kostenwijs gezien ook wat vriendelijker is,

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pittige auto's, die Mini's.. Die kever van hem vind ik ook wel erg gaaf
Heb ik al eens gedaan, hij zei al dat ie jou kende!BMX schreef:Doe Marijn de groetjes van me als je weer in Best bentDaveke-Orranje schreef: En ik heb in wakeboarden wel een nieuwe hobby gevonden ja, doe kostenwijs gezien ook wat vriendelijker is,
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Zijn Kever is baas! Vooral al die zonnenbrillen.
Beetje jammer van de deur rechtsachter... en de deuk/krassen die bij mij linksvoor zaten
haha
Hij had die van mij van geleend op vakantie. Kon die met zn meisje uiteten. Ik heb die jongen zelden met een grotere glimlach zien lopenDaveke-Orranje schreef:Heb ik al eens gedaan, hij zei al dat ie jou kende!BMX schreef:Doe Marijn de groetjes van me als je weer in Best bentDaveke-Orranje schreef: En ik heb in wakeboarden wel een nieuwe hobby gevonden ja, doe kostenwijs gezien ook wat vriendelijker is,

Zijn Kever is baas! Vooral al die zonnenbrillen.
Beetje jammer van de deur rechtsachter... en de deuk/krassen die bij mij linksvoor zaten

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De blauwe mini is uit elkaar gedraaid..
De helft van de onderdelen heeft inmiddels de nieuwe eigenaren bereikt
Ik heb m'n ogen de afgelopen maand flink de kost gegeven. Blijf ik bij MINI?
Wordt het een 1e generatie of een 2e? Welke opties? Welke kleur?
UITERAARD blijven we bij mini! Dat sowieso
De keuze is inmiddels gemaakt... Ik ga morgen bellen om de afspraak te bevestigen met de verkoper dat het deze week allemaal plaats gaat vinden.
Ik ben ontzettend enthousiast en kan amper wachten! Het is in mijn ogen een absolute beauty en een auto met behoorlijk wat potentieel!
Many Thanks to mushrop voor het vinden van deze buitenkans
De helft van de onderdelen heeft inmiddels de nieuwe eigenaren bereikt
Ik heb m'n ogen de afgelopen maand flink de kost gegeven. Blijf ik bij MINI?
Wordt het een 1e generatie of een 2e? Welke opties? Welke kleur?
UITERAARD blijven we bij mini! Dat sowieso

De keuze is inmiddels gemaakt... Ik ga morgen bellen om de afspraak te bevestigen met de verkoper dat het deze week allemaal plaats gaat vinden.
Ik ben ontzettend enthousiast en kan amper wachten! Het is in mijn ogen een absolute beauty en een auto met behoorlijk wat potentieel!
Many Thanks to mushrop voor het vinden van deze buitenkans

Onze sponsors