Mush's HB R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2012, 16:34

MartijnGizmo schreef:Op de site van de Belastingdienst kun je ontheffing vragen voor je Kurzkennzeichen, maar dan mag je alleen via de kortste weg naar huis...
Bedoel je deze? https://mijn.belastingdienst.nl/bpmleas ... &locale=nl

Dat is tijdelijke ontheffing voor BPM en MRB. Die is in theorie zowel voor het Kurzkennzeichen als Exportkennzeichen van toepassing maar verandert niks aan het feit dat je officieel als Nederlander niet met het Kurzkennzeichen in NEderland mag rijden..... :roll:

Maar ik begreep dat het allemaal niks meer uitmaakt, omdat Rob op de Duitse platen van de vorige eigenaar naar NL is gereden.... :lol:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

06 jul 2012, 16:42

klopt :mrgreen:

haha, mooi verhaal.. :lol:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2012, 20:54

we gaan hier verder :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jul 2012, 10:28

frankie schreef:Kurzkennzeichen volstaat in DLD. Maar een Nederlands ingezetene kan met een dergelijk kenteken in Nederland bekeurd worden. Met het Ausfuhrkenzeichen ligt dat anders, daar mag je als Nederlands ingezetene wél mee in Nederland rijden en kunnen ze alleen zeuren over nog niet afgedragen BPM.
Kurzkennzeichen heeft groene kaart voor heel Europa. Ik probeer dan verzekering erbij te nemen waarbij ik de auto zal gaan verzekeren, dan wordt dat bedrag eerste maand in mindering gebracht.

Raar land dat Nederland, auto's met afwijkend kenteken dien je voor de grens te laten staan... :s
Gaan in de zomer via de ANWB vrachtwagens vol huurauto's naar vakantielanden omdat men bij panne officieel niet lokaal een auto kan huren om thuis te komen.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mush from IB -> HB...

22 okt 2013, 12:16

so guys, we gaan hier maar gewoon weer verder... :lol:

De IB staat te koop (topic volgt later vandaag) en ik stap weer terug naar de MINI waarvan eigenlijk al vanaf dag 1 spijt heb gehad dat ik die verkocht had. M'n MU maatje komt weer terug!

Op het lijstje qua modden:

- GP voorbumper
- GP rear trim
- G-Wing Orranje
- Cobra evo-1 vervangen door Cobra Evo-R (Evo-1 = te koop)
- achterlichten aanpassen
- middendemper vervanger
- wellicht toch andere wheels..

:))

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2013, 12:18

Cool man! Gefeliciteerd maar weer!

Wanneer heb/krijg je hem? Wil de 230 paarden van een R53 wel eens voelen :mrgreen:
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2013, 12:24

haha held! gaaf man!
marinusrules
Be Mini
Be Mini

22 okt 2013, 12:26

Gefeliciteerd man! Echt een dikke ride
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2013, 12:27

Gelukkig dat we toch nog een paar foto's van de IB hebben kunnen zien… :mrgreen:

Maar gefeliciteerd met de terugkeer van je MU maatje!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 okt 2013, 12:36

JJJJ schreef:Gelukkig dat we toch nog een paar foto's van de IB hebben kunnen zien… :mrgreen:
:lol: :lol: :lachuh
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 okt 2013, 12:55

Ik kan dit alleen maar toejuichen!! Vond het zo zonde dat je 'm toen verkocht had!
Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Zo reageerde ik toen :mrgreen:

Heel veel plezier ermee!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2013, 13:16

Net als ik net je AP'te je hebt nu wel heel veel reserve onderdelen gekocht :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2013, 13:38

Thnx peeps!

Lars: daar heb je helemaal gelijk in. Dat is ook de reden waarom het ruim 15 maanden heeft geduurd voordat ik hek terugkocht, terwijl hij in die tijd 2 keer te koop heeft gestaan hier op het forum. Maar aangezien hij me steeds weer aangeboden wordt had ik het sterke vermoeden dat m'n HB-tje gewoon weer naar huis wilde komen. En tsja, dat kan ik natuurlijk niet weigeren...

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”