Dan druppelt er wat water naar binnen wat niet erg is zolang het niet op de ECU komt en die zit goed afgesloten in de Gruppe M box. In principe rij ik echter niet met de blauwe als het regent
Daarbij denk ik dat het tijdens het rijden door de regen ook niet echt een probleem is. Dan is die motorruimte warm genoeg om de druppels te laten verdampen.
Tijdens rijden begrijp ik het idee, ging vooral om het stilstaan Hoe dan ook wordt het allemaal weer megagaaf en hoop deze MINI dit jaar een keer in het echt te zien.
3e keer tanken voor de laatste stint van 500km komende week, natuurlijk 102 octaan bij de Aral.
Intussen groen licht van krumm gekregen de motor een paar keer op zijn staart te trappen.
De nieuwe motor draait heel graag zijn toeren, het gaat allemaal super makkelijk.
Lambda loopt iets te vet maar vind ik niet erg, kan er ook niks kapot gaan.
Zoals het er nu naar uit ziet komt er midden dit jaar weer een grote modificatie om het maximale uit de Sprintex en nieuwe motor te halen en daarna gaat hij weer naar Beek. Dan heb ik het over de grote front mount intercooler met hele grote Sprintex inlaat.
Ben benieuwd naar de eerste trip naar de Ring over een paar weken.
In Duitsland op je juiste plek maar 1,58
Verschil ga je denk ik niet merken op een standaard S maar op een hele hete dag zou ik wel 98 tanken ter bescherming tegen pingelen als je de snelweg op gaat. De R53 heeft een pingelsensor maar dat is geen garantie dat dat nooit zal gebeuren.