X2ajede schreef:Die paniek over een (geschroefde) kentekenplaat die simpelweg gewoon op je bumper hoort.......
Paar gaatjes in de bumper vind ik lang zo erg niet dan om telkens het risico te lopen dat je weer 130 euro mag gaan aftikken, eeuwig zonde!
Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - K*T - P109
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Even van iemand een bumper lenen voor een dag daar jou plaat op zetten laten zien en weer ruilen 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- PjV
- Be Mini
Bericht
Ik ken dat merk niet
Is dat ding zo wel geldig?
Re: Rianne's PW Dubman - Eerste mod in 2014 - P105
Merk "mini cooper"?Cannuccia schreef:K*t![]()
![]()
Ik moet voor volgende week op het hoofdkantoor laten zien dat ie deugdelijk bevestigd zit (dan gelukkig geen boete). Maar ik wil liever geen gaatjes in m'n bumper maken. Iemand tips?
Ik ken dat merk niet

Is dat ding zo wel geldig?

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Das wel heel erg Kwalitatief Uitermate Teleurstellend !!
Hou er wel rekening mee dat iets vastzetten met Tie-Straps voor de mannen in blauw niet valt onder "deugdelijk" vastzetten.
Valt misschien ook niet onder deugdelijk maar ik had ook ergens iets gelezen over sterke magneten ??!!
Hou er wel rekening mee dat iets vastzetten met Tie-Straps voor de mannen in blauw niet valt onder "deugdelijk" vastzetten.
Valt misschien ook niet onder deugdelijk maar ik had ook ergens iets gelezen over sterke magneten ??!!
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat 'deugelijk bevestigen' is zo'n irritant ruime omschrijving... Ik zou magneten, zuignappen, dubbelzijdig tape prima vinden, zolang 't ding maar zonder schade op z'n plek blijft... Maar ik heb 't idee dat de gendarmerie daar in dit geval geen genoegen mee neemt.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb pas ene vervangen.
inderdaad en zoveel werk is dat niet.Casper schreef:Even van iemand een bumper lenen voor een dag daar jou plaat op zetten laten zien en weer ruilen
ik heb pas ene vervangen.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog een Aero bumper zonder gaten in m'n schuur liggen....
Ff bedenken wat ik ga doen. Iig iedereen bedankt voor het mee denken. Gewoon erop schroeven is ook een optie die ik meeneem.
)MINI's.....
En ik het er ruim een jaar zonder problemen mee rond gereden en nu ook nog steeds zonder boete er vanaf gekomen. Dus hoezo WÉÉR 130 euro aftikken?

Ff bedenken wat ik ga doen. Iig iedereen bedankt voor het mee denken. Gewoon erop schroeven is ook een optie die ik meeneem.
Dat is jouw mening. Ik vind het gewoon mooier zonder kentekenplaat voorop. Ieder z'n ding toch? Dat negatieve gedoe over andermans(/vrouwsajede schreef:Die paniek over een (geschroefde) kentekenplaat die simpelweg gewoon op je bumper hoort.......
Paar gaatjes in de bumper vind ik lang zo erg niet dan om telkens het risico te lopen dat je weer 130 euro mag gaan aftikken, eeuwig zonde!

En ik het er ruim een jaar zonder problemen mee rond gereden en nu ook nog steeds zonder boete er vanaf gekomen. Dus hoezo WÉÉR 130 euro aftikken?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
negatieve gedoe valt mee Rianne.
gewoon wat zeggen mag toch
gewoon wat zeggen mag toch

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mooi toch? Schroef er op die Aero bumper en laten zien aan oom agent
boor je daar een paar gaatjes in en verkoop je hem daarna aan Aart want die vind een paar gaatjes niet erg
voel weer een stoepsleutelklusje aankomen

voel weer een stoepsleutelklusje aankomen

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's een beste bekeuring vriendin! Balen!!! we hadden het er laatst nog over hoe goed het allemaal ging met een plaat achter je raam.....
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Rianne, ik weet een ding zeker. Als je eenmaal een keer staande bent gehouden voor zo'n feit, is de kans best groot dat dit regelmatig gaat gebeuren in die regio, en het nadeel is dat het in je woonplaats is gebeurd.
Het bedrag is zo hoog omdat het vergeleken wordt met zonder enige kenteken rijden en daarmee dus verkeers bekeuringen ontlopen. Dat is een niet gering vergrijp in de redenering van de wetgever/wethandhavers. Volgens mij ben jij de enige die kan bepalen of je de looks het risico waard vindt, het is niet aan "ons" om daarover te oordelen.
Het bedrag is zo hoog omdat het vergeleken wordt met zonder enige kenteken rijden en daarmee dus verkeers bekeuringen ontlopen. Dat is een niet gering vergrijp in de redenering van de wetgever/wethandhavers. Volgens mij ben jij de enige die kan bepalen of je de looks het risico waard vindt, het is niet aan "ons" om daarover te oordelen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
En kon zelfs je vrouwelijke charme niet helpen??? of was het een vrouwelijke agent ;-)
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Wat is het probleem met die gaatjes?? Zitten toch achter de kentekenplaat??
Vind die 130,00€ erge als die gaatjes

Vind die 130,00€ erge als die gaatjes

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is geen bekeuring hoor Koos, pas als ik niet kom showen op het hoofdbureau dat ie er op zit. Mijn vrouwelijke charme heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat het nu geen boete is geworden Louis
Dat bedacht ik me ook Marcel, ze hadden me deze week al eens eerder zien rijden. Dus nu kennen ze me. Hij komt er dus zeker op. Ik ben er alleen nog niet uit of ik 'm gewoon met schroeven ga vast zetten of op één van de andere manieren die hier aangedragen zijn. Dan zou ik m eventueel nog wel kunnen showen zonder plaat. <- dat dus Ipsje

Dat bedacht ik me ook Marcel, ze hadden me deze week al eens eerder zien rijden. Dus nu kennen ze me. Hij komt er dus zeker op. Ik ben er alleen nog niet uit of ik 'm gewoon met schroeven ga vast zetten of op één van de andere manieren die hier aangedragen zijn. Dan zou ik m eventueel nog wel kunnen showen zonder plaat. <- dat dus Ipsje

MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
Onze sponsors