Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- _____Lars
- 4 op een rij!
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Even simpel als geniaal: de boutuitdraaier. Als een bout afgebroken is kan je hem niet meer normaal losdraaien. Dat is een probleem als de bout bijvoorbeeld in een motorblok of versnellingsbak zit. Door een klein gaatje te boren in de afgebroken bout kan de boutuitdraaier z'n werk doen. De boutuitdraaier (ook "linkse tap" genoemd) heeft linkse draad, waardoor deze de bout aangrijpt en gelijk losdraait. Probleem opgelost.
Zo'n setje staat b.v. hier.
Re: Klatsie | R53 - uitboren?
Yup.P5ycH0 schreef:Daarmee draai je de andere bout ermee uit denk ik.... ?
Even simpel als geniaal: de boutuitdraaier. Als een bout afgebroken is kan je hem niet meer normaal losdraaien. Dat is een probleem als de bout bijvoorbeeld in een motorblok of versnellingsbak zit. Door een klein gaatje te boren in de afgebroken bout kan de boutuitdraaier z'n werk doen. De boutuitdraaier (ook "linkse tap" genoemd) heeft linkse draad, waardoor deze de bout aangrijpt en gelijk losdraait. Probleem opgelost.
Zo'n setje staat b.v. hier.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja maar deze bouten zitten volgens mij geklonken aan die plaat, dus je kan ze er nooit uitdraaien..
Maarja dan maar wachten tot van de week denk ik, hopelijk kan ik zelf dat veerpoot spul allemaal loshalen en weer plaatsen...

Maarja dan maar wachten tot van de week denk ik, hopelijk kan ik zelf dat veerpoot spul allemaal loshalen en weer plaatsen...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
O...een draadeind dan? Haha
Weet ik veel hoe dat allemaal heet...haha
Weet ik veel hoe dat allemaal heet...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou iemand mij na woensdag kunnen/willen komen helpen met het plaatsen/vervangen van de camberplates?
Ik denk niet dat ik het zomaar even alleen kan. Extra paar handjes zou welkom zijn.
Thnx!
Ik denk niet dat ik het zomaar even alleen kan. Extra paar handjes zou welkom zijn.
Thnx!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Klatsie | R53 - Hulp gezocht
Had je supergraag willen helpen Sven, maar ik gok dat er mensen zijn die dichterbij wonen die (hooooop ik) kunnen en willen helpen 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Tis dat ik zelf nu niet durf te rijden anders was ik wel naar iemand toe komen rijden. En als niemand wil/kan helpen zet ik m wel bij een garage neer. Dat is dan niet anders.... Hij moet toch weer de weg op...
Bedankt man!Raj schreef:Had je supergraag willen helpen Sven, maar ik gok dat er mensen zijn die dichterbij wonen die (hooooop ik) kunnen en willen helpen

Tis dat ik zelf nu niet durf te rijden anders was ik wel naar iemand toe komen rijden. En als niemand wil/kan helpen zet ik m wel bij een garage neer. Dat is dan niet anders.... Hij moet toch weer de weg op...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niemand? 

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, maar goed woensdag eerst maar even die camberplates halen en dan zie ik wel...Raj schreef:No leuk
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil je wel helpen als je een extra paar handen nodig hebt?
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk...dat zou alleraardigst zijn...
De hele bende eronderuit halen lukt me denk ik wel, maar het opnieuw plaatsen is wat lastig gezien ik niet de boel op zijn plek kan houden en de boel vast kan schroeven...
Ik ga nog even nadenken over hoe wat en wanneer en laat ik jou z.s.m. hoe of wat ok?
Super dat je aanbiedt om te willen helpen!

De hele bende eronderuit halen lukt me denk ik wel, maar het opnieuw plaatsen is wat lastig gezien ik niet de boel op zijn plek kan houden en de boel vast kan schroeven...
Ik ga nog even nadenken over hoe wat en wanneer en laat ik jou z.s.m. hoe of wat ok?
Super dat je aanbiedt om te willen helpen!

- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Dat is goed. Ik hoor het wel!
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Onze sponsors