Ja............. Geil hedarks0l schreef:mooie car hoor en pfff die benzine dop staat toch wel erg mooi!
have fun

Is dat bij ander minis dan ......niet zo ?
Doet mij iedere keer denken aan .................FORD 40GT
Ja............. Geil hedarks0l schreef:mooie car hoor en pfff die benzine dop staat toch wel erg mooi!
have fun
Ik heb eventueel nog wel een set 17" worstvelgen met winterbanden voor je in de aanbieding. Wellicht wat voor je?robke schreef:Nu ben ik op zoek naar geschikte winterbanden/velgen 17" .............voor een zomerprijs.
aha jij was de donor........Cannuccia schreef:Mooie MINI! Heel veel plezier ermee!
De skirts en voorbumper komen nog van mijn eerste MINI [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
had een ander setje op het oog, toch bedankt voor het aanbod.patrickf. schreef:Hele fraaie Mini zeg!![]()
Ik heb eventueel nog wel een set 17" worstvelgen met winterbanden voor je in de aanbieding. Wellicht wat voor je?robke schreef:Nu ben ik op zoek naar geschikte winterbanden/velgen 17" .............voor een zomerprijs.
robke schreef:Ja............. Geil hedarks0l schreef:mooie car hoor en pfff die benzine dop staat toch wel erg mooi!
have fun![]()
![]()
![]()
Is dat bij ander minis dan ......niet zo ?
Doet mij iedere keer denken aan .................FORD 40GT
Onze sponsors