Sjablonen finish vlag , 2x ,links en rechts.....

Dak stikker zilver en rood . Dus eerst zilver plakken en dan rood er over heen ....

nee idd heb er zin inManick schreef:jij bent echt niet te stoppen he Peter! ziet er weer goed uit
Zat ik ook al over te denken ja ,, misschien ga ik het gewoon doen , maar welk materiaal?keyan schreef:Splitter is goed zelf te maken
Ik ga jullie verwennen met veel foto's. ?..Sven schreef:x2mushrop schreef:Goed bezig! Veel foto's, altijd leuk om te volgen![]()
Ik ga hier ff over brainstormen, en ff rond neuzen wat er te krijgen iskeyan schreef:Geen keihard plastic xD. Moet idd wel iets flexibel
Ik heb toevallig nog wel een plaat Polystyreen liggen. Dit is stevig maar toch buigzaam kunststof 2 mm dik. Plaat is 200x100 cm. Dit wou ik zelf ook voor een splitter gebruiken voor mijn vorige auto, is er echter nooit van gekomen.p.cooper s schreef:Ik ga hier ff over brainstormen, en ff rond neuzen wat er te krijgen is
Oke, wist ik niet...Sven schreef:Heel mooi!
Er is trouwens een gedeelte waar je ook niet-MINI projectjes kunt showen he.... *hint hint*
Interessantpatrickf. schreef:Ik heb toevallig nog wel een plaat Polystyreen liggen. Dit is stevig maar toch buigzaam kunststof 2 mm dik. Plaat is 200x100 cm. Dit wou ik zelf ook voor een splitter gebruiken voor mijn vorige auto, is er echter nooit van gekomen.p.cooper s schreef:Ik ga hier ff over brainstormen, en ff rond neuzen wat er te krijgen is
Wellicht wat voor jou?
Onze sponsors