Berry M's Compressor Cooper...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Berry M's IB on RH's...

29 nov 2013, 20:04

GreenyMini schreef:Alleen verlaagd of nog andere zaken om dat voor elkaar te krijgen?
Ik heb een Cobra EVO-1 schroefset onder de auto, met vooraan een set camberplaten en achter een setje camberlinks. De plastic randen en het plaatwerk bij de achterwielen is iets aangepast, want anders schuurt 't als de ziekte. :D

Voorlopig weer even het laatste plaatje, want 't wordt weer tijd voor winterwielen...

Afbeelding
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 feb 2014, 19:07

M'n derde remlicht brandt niet meer met remmen, dus een vraag voor de oplettende kijker... Hoe krijg ik dat ding onder m'n spoiler vandaan? De drie schroefjes aan de binnenkant heb ik gevonden, maar de unit past niet tussen de spoiler door! Heeft iemand misschien een goeie tip, of eventueel een foto van de achterkant van een 3e remlicht, zodat ik weet wat erachter zit?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
mr x
One wheel wonder
One wheel wonder

07 mar 2014, 20:01

Berry, het makkelijkst is het om de spoiler eraf te nemen.
Schijnt wel een klusje op zich te zijn, suc6.
Ik heb helaas geen foto voor je.
-Mini cooper S R53-
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jun 2014, 16:15

Het derde remlicht is ondertussen voor een vers exemplaar vervangen, met dank aan Roy. :icon_top:

Afbeelding

Ik heb 't super naar m'n zin gehad in Noorwegen, in tegenstelling tot m'n Toyo's...Dus gistermiddag zijn alle banden vervangen. En ik heb net de loodjes wit gemaakt, dus ze kunnen weer onder de auto. :D
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jun 2014, 19:07

Dat is de binnenkant van de band Lars. Iets met camber :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jun 2014, 20:23

Sssssssttt.... Lars moet nog een stel camberplaten kopen. >)
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2014, 11:17

mushrop schreef:Dat is de binnenkant van de band Lars. Iets met camber :mrgreen:
Iets met sporing! ;)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jun 2014, 12:45

MartijnGizmo schreef:Iets met sporing! ;)
Wil je dat misschien toelichten, Martijn? Want ik had 't idee dat het schuin afslijten door de combinatie van camber + haarspeldbochten kwam... :)
Op de foto staat trouwens m'n rechter voorwiel, en m'n rechter achterwiel.
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2014, 12:55

Schuin slijten komt van de (mogelijk verkeerde) sporing, maar dat effect wordt versterkt door meer (negatief) camber.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2014, 13:05

Da's waar. Daarom zou je eigenlijk zowel de bovenste en onderste verstelbare camberlinks moeten nemen om zowel sporing als camber af te kunnen stellen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2014, 15:01

Zo heb ik het nu ook: met 2 setjes camberlinks het hele wiel iets naar binnen getrokken om zonder rubstep te kunnen rijden met toch maar -1,25 graden camber, en dan de sporing bijna neutraal (klein beetje toespoor nog).
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jun 2014, 15:51

MartijnGizmo schreef:Schuin slijten komt van de (mogelijk verkeerde) sporing, maar dat effect wordt versterkt door meer (negatief) camber.
Ik snap 'm. :icon_top: M'n auto is bij Kuil uitgelijnd, toen de schroefset naar m'n zin reed, dus ik mag hopen dat de sporing in orde is. Maar ik zal 't in de gaten houden, want misschien is een extra set camberlinks geen verkeerd idee...
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2014, 15:55

"in orde" is waarschijnlijk "zoals de uitlijnbank aangeeft voor een standaard-MINI"... gewoon kijken wat er op je uitlijnraport staat! :)

Terug naar “Show your ride”