Mini Cooper S Roadster
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Hij is al aan een factory JCW demper aan het nadenken.... Dus begin is er 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt goed gozer, ben benieuwd hoe lang Ilse dit leuk blijft vinden 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Voordeel is: sportknop uit totaal geen knallen en Ilse gaat tot maximaal 3000 RPM 

- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Klinkt echt super lekker! Stoelen en de rest van de mods zijn ook echt dik!
*Never Back Down*
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wil iemand de cameraman een klap verkopen voor het verkeerd vasthouden van de telefoon?! Grrrrr!!!
Maar wat een geluid hej! Zullen ze blij mee zijn in de Bloemerstraat, daar galmt t totaaaaaaaal niet
Maar wat een geluid hej! Zullen ze blij mee zijn in de Bloemerstraat, daar galmt t totaaaaaaaal niet

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Binnenkort trouwens een keer met z'n 4en een 'tour du herrie' maken? 
We zijn nu alle 4 catloos, dus klinkt vast goed
Kunnen we meteen kijken of een cameraman/vrouw kunnen vinden die wél weet hoe die een camera vast moet houden

We zijn nu alle 4 catloos, dus klinkt vast goed

Kunnen we meteen kijken of een cameraman/vrouw kunnen vinden die wél weet hoe die een camera vast moet houden

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gewoon een kat..
& ik heb een GoPro die ik niet vast hoef te houden..

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien een avondritje? Kunnen we meteen kijken wie er allemaal vuurt kan spugen 

) | bar-end mirrors

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker Louis!! Heerlijke klappers.
Ik zag je vrijdagavond 2x tegemoet komen. Eerste keer op rijksweg richting rotonde Malden, ik seinde nog met m'n lichten, maar je had het veel te druk met andere dingen en ik reed niet in de MINI. Ik ging de trailer naar de haven brengen. Tweede keer later op de avond op de A73... Jij ging richting Nijmegen...
Ik zag je vrijdagavond 2x tegemoet komen. Eerste keer op rijksweg richting rotonde Malden, ik seinde nog met m'n lichten, maar je had het veel te druk met andere dingen en ik reed niet in de MINI. Ik ging de trailer naar de haven brengen. Tweede keer later op de avond op de A73... Jij ging richting Nijmegen...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo even een vraagje... weet iemand of heeft iemand een handleiding hoe je de knieschotten bij een R56 los krijgt? Volgens mij moet het halve dashboard los....
Reden: heb met Erjen samen een lederen / alcantara dashboard gekocht. Ik neem daar wat onderdelen van waaronder de knieschotten in Alcantara. Wel handig dat ik weet hoe ik ze moet wisselen.
En als iemand nog deur arm leuningen heeft liggen hoor ik het graag...
Reden: heb met Erjen samen een lederen / alcantara dashboard gekocht. Ik neem daar wat onderdelen van waaronder de knieschotten in Alcantara. Wel handig dat ik weet hoe ik ze moet wisselen.
En als iemand nog deur arm leuningen heeft liggen hoor ik het graag...
Onze sponsors