Mini Cooper S Roadster
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Top, rondje doen. Ik zou zeggen rondje meerijden, maar ik ben ook niet zo attent.. 

- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
Joeymodlouisvdd76 schreef:Nee adaptief is alleen in het type te krijgen wat ik heb als ik bij leebmann kijken in de lijst.

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hij is weer fijn... En nu stoppen we met dat gemod klaar over af...... eeeeeeeeeuh wacht even toch nog niet maar volgend jaar stopen we echt. Toch, misschien wel.
zie je snel

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Werd getipt dat ik gespot was....
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Wel nadeel dat Björn thuis komt en verteld over piepende banden...
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Wel nadeel dat Björn thuis komt en verteld over piepende banden...

- Mike--
- 4 op een rij!
Bericht
Aaaah mijn droomauto! Ooit koop ik zo'n GT-R 35!!
Sowieso veel leuk spul tussen zeg. Die iconische Diablo, wat een feetje voor de autoliefhebber op die parkeerplaats zeg.
Sowieso veel leuk spul tussen zeg. Die iconische Diablo, wat een feetje voor de autoliefhebber op die parkeerplaats zeg.

- mimi2206
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Thanks... ja als je er zaterdag bij tijds was geweest was ik met de Roadster gekomen maar omdat we met z'n 3-en waren had ik de slowmotion bij me...mimi2206 schreef:Gave roadster Louis
- mimi2206
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Ja volgende keer beter he , hadden pech aan de sluizen 4 uur moeten wachten
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb wel wat gemist als ik filmpje zo zie 8-)
gast met witte Ferrari vermaakt zich ook wel :-)
gast met witte Ferrari vermaakt zich ook wel :-)
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Meeting stond op het forum zover ik weet.. Ja die witte 458 was niet wijs. Dit zelfde deed hij ook in Laren op de Brink. 

- Ipsje
- Be Mini
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo weer een mod van de lijst thanks to Chico

Dat match weer lekker met de GP2 Recaro's
Vandaag ook de zwarte ringen voor de lampen zijn binnen maar die gaan naar de spuiter voor EG samen met de grillijsten...

Dat match weer lekker met de GP2 Recaro's
Vandaag ook de zwarte ringen voor de lampen zijn binnen maar die gaan naar de spuiter voor EG samen met de grillijsten...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er goed uit man!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors