dolgedraaid is geen onbekende voor de 1e gen.
maar je krijgt toch sowieso andere bij de aero?
Ward - Hyper Blue R53 JCW
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW - Nieuwe wielen!
Mooie mods....goed bezig!
Velgen zijn inderdaad een mooie upgrade...nu begint het bij mij (ook) te kriebelen... vervelend zo'n forum.
Velgen zijn inderdaad een mooie upgrade...nu begint het bij mij (ook) te kriebelen... vervelend zo'n forum.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt maar je moet dan wel eerst de moertjes van de oude grill er af draaienCheek-O schreef:dolgedraaid is geen onbekende voor de 1e gen.
maar je krijgt toch sowieso andere bij de aero?

- Cooper-dik
- Nieuw Lid
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
platte schroevendraaier tussen metaal en gril helpt!:D
- speedy
- NMC Legend
Bericht
aero grill staat super 8-)
knap dat je zelf hebt gedaan want schijnt idd nogal een klusjes te zijn om het pas te krijgen.
knap dat je zelf hebt gedaan want schijnt idd nogal een klusjes te zijn om het pas te krijgen.
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Staat goed die nieuwe gril, plaats jij die lampen nog weer terug??

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na nog wat meer pielen en vooral veel dremelen zit ook het onderste deel van de grill er in. Ik wilde niet in de voorbumper zagen, dus helaas steekt de grill iets uit, maar ik ben erg blij met het resultaat

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
'T is dat je het aanwijst... Was mij waarschijnlijk niet opgevallen. Ziet er netjes uit!
- AJE53
- Enthousiast
Bericht
Ik heb een aero grill besteld en wil deze dan ook zelf gaan monteren.
Bovenkant lijkt eenvoudig te doen, maar lees dat het onderste deel nogal een klusje is.
Moet om te beginnen de volledige bumper eraf om dit netjes gemonteerd te krijgen?
Tips zijn welkom......
Vraagje:Ward schreef:Na nog wat meer pielen en vooral veel dremelen zit ook het onderste deel van de grill er in. Ik wilde niet in de voorbumper zagen, dus helaas steekt de grill iets uit, maar ik ben erg blij met het resultaat![]()
Ik heb een aero grill besteld en wil deze dan ook zelf gaan monteren.
Bovenkant lijkt eenvoudig te doen, maar lees dat het onderste deel nogal een klusje is.
Moet om te beginnen de volledige bumper eraf om dit netjes gemonteerd te krijgen?
Tips zijn welkom......

R53 Mini Cooper S

- Atakan
- Enthousiast
- Contacteer:
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
bedankt guys!
@Lars: Eigenlijk is geen van beide MINI's van mij, maar de blauwe is degene waar ik het meest in rijd en als 'mijn' auto zie. Het is natuurlijk niet hetzelfde als er zelf 1 bezitten, maar voor mij als student op dit moment de beste oplossing en je hoort me niet klagen hoor
Er zijn verschillende manieren om de onderste aerogrill te monteren. Sommige beweren dat het handiger is de bumper eerst te demonteren, maar dit heb ik niet gedaan en is naar mijn mening ook niet nodig. Om hem er helemaal strak in te krijgen moet je alleen wel in je bumper zagen. De bevestigingspunten van de aerogrill komen namelijk niet overeen met die van de Cooper S bumper. Als je wilt zien hoe dit er dan uit komt te zien zou ik eens op deze site een kijkje nemen: http://www.r53.nl/zoekfoto.php?from=15291534
Ik wilde mijn bumper echter intact houden, dus ik heb het iets anders gedaan en hierdoor steek de grill een klein stukje uit. Het is maar net hoe perfectionistisch je bent. Ik (of eigenlijk meer mijn neef
) heb alle bevestigingspunten van de aerogrill af gedreveld, behalve de twee op de hoeken. Die heb ik wat bijgesneden, zodat ze op de oorspronkelijke bevestigingspunten van de S bumper passen, en vervolgens vastgekit met montagekit.
Zoals gezegd misschien niet het meest perfecte resultaat, maar ik ben er tevreden over en je moet goed kijken om het verschil te zien.
@Lars: Eigenlijk is geen van beide MINI's van mij, maar de blauwe is degene waar ik het meest in rijd en als 'mijn' auto zie. Het is natuurlijk niet hetzelfde als er zelf 1 bezitten, maar voor mij als student op dit moment de beste oplossing en je hoort me niet klagen hoor

Er zijn verschillende manieren om de onderste aerogrill te monteren. Sommige beweren dat het handiger is de bumper eerst te demonteren, maar dit heb ik niet gedaan en is naar mijn mening ook niet nodig. Om hem er helemaal strak in te krijgen moet je alleen wel in je bumper zagen. De bevestigingspunten van de aerogrill komen namelijk niet overeen met die van de Cooper S bumper. Als je wilt zien hoe dit er dan uit komt te zien zou ik eens op deze site een kijkje nemen: http://www.r53.nl/zoekfoto.php?from=15291534
Ik wilde mijn bumper echter intact houden, dus ik heb het iets anders gedaan en hierdoor steek de grill een klein stukje uit. Het is maar net hoe perfectionistisch je bent. Ik (of eigenlijk meer mijn neef

Zoals gezegd misschien niet het meest perfecte resultaat, maar ik ben er tevreden over en je moet goed kijken om het verschil te zien.
Onze sponsors