Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Leuk weer nieuwe mods op je roadster.. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen.. 
Ben benieuwd hoe het allemaal staat IRL..
Goed nieuws dat de MINI eindelijk van het probleem van die 'lekkage' verlost is. Als ik die verhalen zo lees is het wel grote ellende als je te laat bent..

Ben benieuwd hoe het allemaal staat IRL..
Goed nieuws dat de MINI eindelijk van het probleem van die 'lekkage' verlost is. Als ik die verhalen zo lees is het wel grote ellende als je te laat bent..

- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Wat zijn de Blackline achterlichten mooi zeg, wauw! 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- speedy
- NMC Legend
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Even nog een update op de N18 fix. Ik was vandaag nog even bij Ekris. Dit valt onder de garantie van MINI. Dus de dealer verhaalt het ook op MINI wat ik begreep....
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo vanmiddag toen Ilse thuis kwam en Björn bij een vriendje aan het spelen was ff wat veranderingen doorgevoerd: de-Chrome part 1.

Nu moeten de stripes er echt af....

Nu moeten de stripes er echt af....
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
GAAAAAAAFFFFFF Louis, ziet er top uit
Nu idd zoals je al zegt alleen de stripes er nog af.
Ik ben de spulletje voor deze complete blackline mod ook aan het verzamelen, heb al het nodige liggen dus gaat 1 dezer maanden vast wel goed komen.
Wil niks na apen maar het is gewoon een hele mooi mod, dus tja ...

Nu idd zoals je al zegt alleen de stripes er nog af.
Ik ben de spulletje voor deze complete blackline mod ook aan het verzamelen, heb al het nodige liggen dus gaat 1 dezer maanden vast wel goed komen.
Wil niks na apen maar het is gewoon een hele mooi mod, dus tja ...

- Ivo
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja nadat ik Speedy zijn coupe had gezien was ik om.... heb ooit gezegd dat ik niet zou de-chromen... Dus eigenlijk allemaal Daiel zijn schuld :-)
Het is trouwens geen blackline maar Eclips Grey line ;-)
Het is trouwens geen blackline maar Eclips Grey line ;-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
hahaha weet je mog een klein jaar geleden 
Louis, haal die striping eraf man heb ik ook bij die van mij gedaan veel mooier, staat een stuk strakker
Louis zei toen
hoort bij de auto
Louis wanneer haal je dat chrome eraf man. Denk dat het veel mooier staat zonder dat chrome
Louis zei toen
hoort bij de auto
maar het is heel mooi hoor.

Louis, haal die striping eraf man heb ik ook bij die van mij gedaan veel mooier, staat een stuk strakker
Louis zei toen

Louis wanneer haal je dat chrome eraf man. Denk dat het veel mooier staat zonder dat chrome
Louis zei toen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
In een jaar kan veel veranderen.... zou ook stoppen met modden... hahahaha
En er liggen er nu nog een paar klaar.
En er liggen er nu nog een paar klaar.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
I know, eclipse line, heb dezelfde kleur en dezelfde plannen, maar euh achterlichten zijn toch blackline.
Onze sponsors