NewMINIclub goes....... THE ALPS (inschrijving gesloten)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: NewMINIclub goes....... THE ALPS
Rob, kan me echt niet boeien dat die te hard rijdt, gasgeven kan elke aap en dat doe ik dus ook op zo'n alpenritje. Ik doelde op (bijvoorbeeld) het inhalen zonder uitzicht, die risico's zijn zo ontzettend onnodig. De film met diverse risico-momenten is wel leuk te zien, maar in elk geval niet representatief voor hoe wij minirijders door Noorwegen hebben gereden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben akkoord met Marcel. Ik denk niet dat we naar daar gaan om te rijden als mijn opa. Maar ik blijf lekker op mijn vak als ik geen overzicht heb...
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vond het heerlijk zoals we het in Noorwegen deden. Gewoon een lekker gangetje in een gaaf treintje MINI's en van de bochtjes en het uitzicht genieten. Als je gaat rammen met je bak, mis je een hoop van het uitzicht en is het treintje rijden niet te doen.
Echt fantastisch om zpte zien was dat, die optocht van al die MINI's door de fjorden.
Echt fantastisch om zpte zien was dat, die optocht van al die MINI's door de fjorden.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Wij gaan ook vooral mee om te genieten van het rijden en het uitzicht. We hebben eerder een aantal van deze passen gereden, heerlijk. De dwazen die alleen maar komen om onverantwoord te scheuren zijn een gevaar voor alle andere weggebruikers aldaar.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Idd het is geen RACE die we rijden.
Een groot gedeelte in de groep heeft ook de trip in Noorwegen gereden. Zo inhalen is gewoon ziek en met die snelheidsverschillen breng je andere in gevaar...
We gaan gewoon genieten van een trein MINI's achter elkaar. Veel foto's en filmpjes maken!

Een groot gedeelte in de groep heeft ook de trip in Noorwegen gereden. Zo inhalen is gewoon ziek en met die snelheidsverschillen breng je andere in gevaar...
We gaan gewoon genieten van een trein MINI's achter elkaar. Veel foto's en filmpjes maken!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
We rijden door Zwitserland toch niet over autosnelwegen? Dat zou ons anders ook nog eens autobahn vignet kosten.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Wat we sowieso doen is de vignetten pas zo laat mogelijk kopen. Vaak staan ze op MP.
Trucje: leg je vignet strak op huishoudfolie. Dat blijft plakken op je raam en kun je weer verwijderen...
Ja wel... daar komen we ook. Sorry... We zijn bezig met sponsoren en hopen zo dat we de vignetten beschikbaar kunnen stellen.H en S schreef:We rijden door Zwitserland toch niet over autosnelwegen? Dat zou ons anders ook nog eens autobahn vignet kosten.
Wat we sowieso doen is de vignetten pas zo laat mogelijk kopen. Vaak staan ze op MP.
Trucje: leg je vignet strak op huishoudfolie. Dat blijft plakken op je raam en kun je weer verwijderen...

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat kost zo'n vignet? Die kun je toch ook aan de grens kopen of niet?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
[/quote]
Bij ons in de familie smeren wij hem in met vaseline vet, en zo gaat het vignet van auto naar auto.

Bij ons in de familie smeren wij hem in met vaseline vet, en zo gaat het vignet van auto naar auto.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem denk ik maar 1x nodig, maar is wel fijn om m makkelijk te kunnen verwijderen
Onze sponsors