Mini Cooper S Roadster
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Mini Cooper S Roadster
ok weer wat geleerd vroeg me af wat het verschil was

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- philip68
- 4 op een rij!
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Zonder strepen inderdaadeen stuk mooier! Blijft echt een gave auto zo.
Lucky 7 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Thanks allemaal. Ik ben er ook heel tevreden over. Ilse zelfs ook 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is een mooie win-win. Op de aanschaf na de eerste keer dat ze een modificatie ook mooi vind? 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice!
Ik vond de strepen goed staan, maar zo is het net even wat strakker en past het beter bij het geheel.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Maar daar vallen niet de pook, verlaging, stuur, JCW uitlaat, downpipe, BOV onder.....
Stoelen en alcantara lijsten vindt ze ook wel mooi..
Nee er zitten wel meer mods op die ze leuk vindt...Raymond schreef:Op de aanschaf na de eerste keer dat ze een modificatie ook mooi vind?
Maar daar vallen niet de pook, verlaging, stuur, JCW uitlaat, downpipe, BOV onder.....

- Minilotje
- Leerling Mini lid
Bericht
Hej Louis,
Het is bij ons thuis een gevleugeld gezegde ; als ik die auto heb dan hoef ik er echt niets meer aan te doen. Al bijna 9 jaar zo'n projekt van de man in de garage staan (en daarvoor ook nog wat andere auto's -> eigenlijk alles wat we reden maar de autogekte lijkt erger te zijn geworden). Je lijst met mods is impressive. Naast het feit dat je ook een mooie uitvoering Mini hebt. Allez je vrouw dan toch
.
Het is bij ons thuis een gevleugeld gezegde ; als ik die auto heb dan hoef ik er echt niets meer aan te doen. Al bijna 9 jaar zo'n projekt van de man in de garage staan (en daarvoor ook nog wat andere auto's -> eigenlijk alles wat we reden maar de autogekte lijkt erger te zijn geworden). Je lijst met mods is impressive. Naast het feit dat je ook een mooie uitvoering Mini hebt. Allez je vrouw dan toch

[thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /73612.jpg[/thumbnail][thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /73611.jpg[/thumbnail]
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stiekem vind ze het wel mooi allemaallouisvdd76 schreef:Nee er zitten wel meer mods op die ze leuk vindt...Raymond schreef:Op de aanschaf na de eerste keer dat ze een modificatie ook mooi vind?
Maar daar vallen niet de pook, verlaging, stuur, JCW uitlaat, downpipe, BOV onder.....![]()

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Vandaag ook bij Tom geweest.
Heel nette service. Iemand met liefde voor het vak.
Maar de plaatsjes:
Ik heb 35.000 km gereden dus het was eigenlijk nog niet nodig. Maar ik heb sinds kort de OCC dus dacht laat ik het nu maar doen.
Voor blasten:

En na het walnut blasten:

Als nieuw! Ik raad iedereen die 80.000-100.000 of meer op de klok heeft staan dit te doen.
Soon more updates
Heel nette service. Iemand met liefde voor het vak.
Maar de plaatsjes:
Ik heb 35.000 km gereden dus het was eigenlijk nog niet nodig. Maar ik heb sinds kort de OCC dus dacht laat ik het nu maar doen.
Voor blasten:

En na het walnut blasten:

Als nieuw! Ik raad iedereen die 80.000-100.000 of meer op de klok heeft staan dit te doen.
Soon more updates

- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mooi hoor je hebt zolangzamerhand meer Carbon dan ik
word zoeken naar de mod's

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Onze sponsors