Vandaag ook maar eens weer een beetje aan het knutselen geweest, dat was alweer een tijdje geleden
De speakerringen van newministuff in de voordeur gezet ter vervanging van de eigen gemaakte ringen. Die passen perfect.
Daarbij ook nog even de deuropener gesmeerd want die begon te kraken.
Verder de nieuwe kenteken-houder met kenteken (dankjewel Ida):
En nog een beetje meer carbon:
De H&R stabilisatorstangen zijn binnen.
De Helix camberplaten willen maar niet binnen komen, die liggen al drie weken ergens in Amerika volgens UPS
Ik heb de deuropener gesmeerd en niet de scharnieren. De scharnieren kun je zo bij om te smeren, voor de achterkant van de deuropener moet het deurpaneel er af. Ik heb ze ingespoten met een smerende onderhoudsspray.
Vandaag de twee digitale Cyberdyne meters gemonteerd.
Links de watertemperatuur van de intercooler (sensor moet nog worden aangesloten) en rechts vacuum en compressordruk in bar.
Beide meters onthouden per rit een minimum en maximum.
Ik ben er heel tevreden mee. Ik denk alleen dat de cijfers in het donker te fel zijn. De cijfers zouden moeten dimmen met het dimmen van de binnenverlichting, maar dat functioneert helaas niet. Ik ga me er nog wat in verdiepen hoe ik ze kan dimmen want moet kunnen volgens de handleiding.
Die wagen van jou wordt echt bom en bom vol! Echt zwaar gaaf, zou wel leuk zijn als je idd het licht kon dimmen. Het schijnt nu feller dan de andere tellers. Maar dat gaat jouw lukken! Succes ermee. Mooie mod weer