Aanschafhulp Mini John Cooper Works 50th edition 2010
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Aanschafhulp Mini John Cooper Works 50th edition 2010
tussendemper weghalen,spacertje en een schroefsetje en hij is bijna af 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog een tussendemper delete liggen: 

Kun je er zo tussen hangen..

Kun je er zo tussen hangen..
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk eens Ronald, je wordt aan alle kanten alweer geholpen
Nu alleen nog het verschil leren tussen een R53 JCW en een R56 S JCW, dan kan het volgende keer in het goeie forumonderdeel

Nu alleen nog het verschil leren tussen een R53 JCW en een R56 S JCW, dan kan het volgende keer in het goeie forumonderdeel

- RonaldMini
- One wheel wonder
Bericht
Hahah ja Frank, beginnersfoutje.
Echter, ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn financiering is goedgekeurd voor een F56 One, dus ik denk dat hem dat gaat worden... 

- speedy
- NMC Legend
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed zo Ronald, snel de Lancia inruilen 

- RonaldMini
- One wheel wonder
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De WC50's zijn oorspronkelijk geheel zwart, en zijn daarna allemaal in de fabriek overgespoten in de kleur Connaught Green. Vandaar ook de lakproblemen bij veel (niet alle) auto's , en misschien ook de reden waarom deze in de advertentie als zwarte auto te boek staat/stond.
Omdat de lakkwaliteit zo ruk is, vraag ik me af of het bovenstaande advies om regelmatig te polijsten, wel een verstandige zet is. (want dunne laklaag).
Omdat de lakkwaliteit zo ruk is, vraag ik me af of het bovenstaande advies om regelmatig te polijsten, wel een verstandige zet is. (want dunne laklaag).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Je bent echt niet zomaar door de lak heen en zeker niet met een dap900
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarbij zit er ook nog een laag blanke lak over heen. Dat een auto snel krast ligt meestal een een slechte of zachte blanke lak.
Verder wat Speedy zegt, met een DAP ga je niet snel door die blanke lak laag heen.
Was dat omdat het oorspronkelijk de bedoeling was dat ze allemaal zwart zouden zijn? Want het komt ook regelmatig voor dat er eerst een zwarte of witte laag gespoten wordt en daarna pas een andere kleurlaag om een bepaalde tint of diepte in een lak te kunnen krijgen. Dat zegt dus in feite niet veel over de kwaliteit.Marcel Always Open schreef:De WC50's zijn oorspronkelijk geheel zwart, en zijn daarna allemaal in de fabriek overgespoten in de kleur Connaught Green. Vandaar ook de lakproblemen bij veel (niet alle) auto's , en misschien ook de reden waarom deze in de advertentie als zwarte auto te boek staat/stond.
Daarbij zit er ook nog een laag blanke lak over heen. Dat een auto snel krast ligt meestal een een slechte of zachte blanke lak.
Verder wat Speedy zegt, met een DAP ga je niet snel door die blanke lak laag heen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, dan adviseer ik je om geen uni zwarte Alfa te nemenspeedy schreef:Ik persoonlijk had de auto alleen laten staan om het lak feit

- speedy
- NMC Legend
Bericht 
wel eer van je werk na een polijst beurtje
idd met die dap kun je volgens mij met gezond verstand niet door de blanke lak heen
heb die witte zo vaak gepolijst .....

wel eer van je werk na een polijst beurtje

idd met die dap kun je volgens mij met gezond verstand niet door de blanke lak heen

heb die witte zo vaak gepolijst .....
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Aanschafhulp Mini John Cooper Works 50th edition 2010
schade/spuiterij bedrijf waar ik altijd kom stond er gewoon van te kijken hoe glad de lak was en dat de sinaasappel structuur zo goed als verdwenen was 

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
je zal het met de 500 ook wel hebben.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors