vind het echt een dikke vulva zo
I like!
Martijn's Volvo V50 T5
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Ik vind het ook een hele dikke bak zo.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Thnx, vind ik ook! Totaal niet vergelijkbaar met de MINI qua rijden uiteraard, maar dat maakt hem juist zo geschikt als aanvulling.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Vorige week reed ik met, euhr, gezonde haast richting Maasvlakte met een collega, toen de motor opeens uitviel kort nadat ik flink af moest remmen. Geen mechanisch kabaal of epische rookgordijnen uit de uitlaat, maar langer lopen dan 2 seconde deed ie niet.
Volvo Assistance gebeld, maar die sturen dan de ANWB, omdat ik op de N15 stond. Ok, prima, binnen 5 minuten twee busjes ter plaatse, want de heren waren net koffie wezen drinken, gevolgd door een lepelwagen die ook in de buurt was. Afgesleept naar Futureland 5km verderop, want dat was toch al de eindbestemming.
Alles uitgelezen (voor zover ze dat konden), spanning gecheckt op brandstofmodule, LMM, injectoren, nokkenassensoren, etc. Alle zekeringen en relais leken in orde, maar toch liep ie niet langer dan 2 seconde. Dus maar aan het werk gegaan en in de loop van de middag de auto af laten slepen.
En zelf met dit bakbeest naar huis gegaan:
T3 automaat... Het schiet niet op, maar verdorie, wat is een automaat toch prettig in de avondspits.
Volgende dag telefonisch contact gehad met de immer vriendelijke mensen van Serva Nijkerk, want ja, daar zou de auto toch al heen voor z'n 140.000-beurt afgelopen maandag. Eerste suggestie was een gesmolten kabel of stekker oid, wat mij ook plausibel leek gezien de symptomen en de mogelijke oorzaak (volle belasting in 5de/6de versnelling). Een hele slimme monteur in Nijkerk wist het probleem echter te herleiden tot een kapotte LMM...
De 'kleine beurt' die bij 140.000km moest gebeuren, pakte wel iets groter uit. Op mijn verzoek is meteen de distributieriem vervangen, die hoeft pas bij 180.000, maar leek me na 10 jaar wel verstandig.
Verder onder andere:
- distributieriem dus
- beide accesoireriemen
- recall op de brandstofpomp regeleenheid
- nieuwe remvloeistof
- opnieuw inpakken van bobinebedrading
- luchtmassameter
- volledig softwareupdate
- software om de auto op de juiste manier Nederlands te maken
- oliefilterhuis/carterontluchting
- hoogtesensor vooras tbv xenon
- ring van de olievuldop
Ehr, ja, beswel wat. Maar een deel van deze punten geeft mij ook zo m'n bedenking over de werkzaamheden die vorig jaar (niet) zijn uitgevoerd bij de 120.000-beurt bij Svala in Almere. Nu nog even aan de slag met de adviespunten die aan het licht kwamen...
Auto gisteren weer opgehaald, niets dan lof over de service bij Serva Nijkerk...
Volvo Assistance gebeld, maar die sturen dan de ANWB, omdat ik op de N15 stond. Ok, prima, binnen 5 minuten twee busjes ter plaatse, want de heren waren net koffie wezen drinken, gevolgd door een lepelwagen die ook in de buurt was. Afgesleept naar Futureland 5km verderop, want dat was toch al de eindbestemming.
Alles uitgelezen (voor zover ze dat konden), spanning gecheckt op brandstofmodule, LMM, injectoren, nokkenassensoren, etc. Alle zekeringen en relais leken in orde, maar toch liep ie niet langer dan 2 seconde. Dus maar aan het werk gegaan en in de loop van de middag de auto af laten slepen.
En zelf met dit bakbeest naar huis gegaan:
T3 automaat... Het schiet niet op, maar verdorie, wat is een automaat toch prettig in de avondspits.
Volgende dag telefonisch contact gehad met de immer vriendelijke mensen van Serva Nijkerk, want ja, daar zou de auto toch al heen voor z'n 140.000-beurt afgelopen maandag. Eerste suggestie was een gesmolten kabel of stekker oid, wat mij ook plausibel leek gezien de symptomen en de mogelijke oorzaak (volle belasting in 5de/6de versnelling). Een hele slimme monteur in Nijkerk wist het probleem echter te herleiden tot een kapotte LMM...
De 'kleine beurt' die bij 140.000km moest gebeuren, pakte wel iets groter uit. Op mijn verzoek is meteen de distributieriem vervangen, die hoeft pas bij 180.000, maar leek me na 10 jaar wel verstandig.
Verder onder andere:
- distributieriem dus
- beide accesoireriemen
- recall op de brandstofpomp regeleenheid
- nieuwe remvloeistof
- opnieuw inpakken van bobinebedrading
- luchtmassameter
- volledig softwareupdate
- software om de auto op de juiste manier Nederlands te maken
- oliefilterhuis/carterontluchting
- hoogtesensor vooras tbv xenon
- ring van de olievuldop
Ehr, ja, beswel wat. Maar een deel van deze punten geeft mij ook zo m'n bedenking over de werkzaamheden die vorig jaar (niet) zijn uitgevoerd bij de 120.000-beurt bij Svala in Almere. Nu nog even aan de slag met de adviespunten die aan het licht kwamen...
Auto gisteren weer opgehaald, niets dan lof over de service bij Serva Nijkerk...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Hoop ellende...veel geld, maar hij rijdt weer!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bree
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gooische Matras
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Toen ik nog Volvo reed was mijn ervaring met Serva (Amersfoort) ook stukken beter dan in Almere... fijn dat het allemaal opgelost is, je kunt er weer tegenaan!
"Orange is the happiest color!"
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Van de onderhoudskosten over de afgelopen anderhalf jaar had ik er wel een MINI bij kunnen kopen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- Vic97
- Leerling Mini lid
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Mooi ding, die V50! Sowieso is dat model in mijn ogen een van de mooiste stationwagens van de laatste 15 jaar, en stukken mooier dan de V60. Mijn vader heeft altijd Volvo gereden, de laatste was ook een V50 maar dan met vijfcilinder diesel. Hopelijk zet hij snel zijn A6 aan de kant voor een V70!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Volvo V50 T5
Ha, mooi commentaar van Wouter in het begin van het filmpje over de 5 cilinder Audi's
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Onze sponsors