Ik ben op zoek naar een zwarte grill voor de R53. Zowel het bovenste als onderste gedeelte. Heeft iemand hier daar een goed adresje voor?
Bij voorkeur niet de aero grill, waarbij je de grill moet bewerken om passend te maken ;-)

Nee, je hebt ook imitatie-aero-grilles, van bijvoorbeeld Cades, die passen wel zo:Niekcarfreak schreef:Voor de onderste grille moet je toch altijd de bumper aanpassen?
Yup, die heb ik ook. Als je wil weten hoe ze er in het echt uitzien dan kom je maar ff langs WouterMartijnGizmo schreef:Nee, je hebt ook imitatie-aero-grilles, van bijvoorbeeld Cades, die passen wel zo:Niekcarfreak schreef:Voor de onderste grille moet je toch altijd de bumper aanpassen?
Moet je alleen wel zelf het stukje motorkap dat je door de grille heen ziet zwart maken.
Jij hebt een originele Aero grille78Ray schreef:Ik heb geen idee van welk merk onze grill is, maar uiterlijk lijkt hij op die cades. Bij ons past het zonder aanpassingen op een R50.
Mocht je verstralers voor je grill hebben, dan moet je wel wat honingraatjes doorzagen.
Oh thanks, dacht dat het een imi was, hahaJer84 schreef:Jij hebt een originele Aero grille78Ray schreef:Ik heb geen idee van welk merk onze grill is, maar uiterlijk lijkt hij op die cades. Bij ons past het zonder aanpassingen op een R50.
Mocht je verstralers voor je grill hebben, dan moet je wel wat honingraatjes doorzagen.
Onze sponsors