Mini F56 uitlatentopic!

RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mini F56 uitlatentopic!

02 mar 2016, 12:38

Precies, zo iets dus... 8) enne bij verkoop lekker laten zitten, tenzij de uitlaat er af gaat!
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
m-dejong
Be Mini
Be Mini

02 mar 2016, 14:12

Hebben ze er bij de Remus uitlaat toch beter over nagedacht! Dit is gewoon een kleine afstandsbediening die je aan je sleutelbos hangt.
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 15:40

Ja, maar de sleutel heb je in de auto niet nodig dus die zit in je zak...

Ik heb de AB met dit spul "vast" zitten: http://www.t2shop.de/Xceed-103232-Clean ... um-200gram Heb ik nog liggen van m'n RC racing tijd. Ideaal spul om mee schoon te maken maar ook om een HD camera tijdelijk op je dashboard te zetten of dus om een afstandsbedieninkje tegen je dash aan te plakken :icon_top:
m-dejong schreef:Hebben ze er bij de Remus uitlaat toch beter over nagedacht! Dit is gewoon een kleine afstandsbediening die je aan je sleutelbos hangt.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 15:49

peter schreef:Ja, maar de sleutel heb je in de auto niet nodig dus die zit in je zak...
[...]
P'cies! 8)

Onder het rooster (zie bewerkte foto hieronder) vind ik wel een mooi plekje om een gat te maken en de rand netjes af te werken en vervolgens dat onding er in te steken. Dan zie het lampje ook nog knipperen, aan de zijkant van de stuurkolom ga je dat missen.

Afbeelding

Wat zou er achter dit paneel zitten? Heb wel een beetje diepte nodig dus er mag niks direct achter zitten...

Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 16:25

@Niek, dank je wel! Verhelderend!!

@Kortdoordebocht, je gaat een beetje 'kort door de bocht' ;) ...er is geen commotie, ding ligt me op de standaard plek (foam in de bekerhouder) gewoon in de weg en ik zoek een ander plekje en vroeg me af of de 'JCW Pro' bezitters er ook over nagedacht hebben; that's all. Ik moet overigens regelmatig tijdens een rit de klep opnieuw openzetten omdat 'ie spontaan dichtgaat, vooral in stedelijke gebieden (zal wel door interferentie komen) dus het is wel prettig om hem ergens in 't zicht c.q. binnen bereik te hebben.

--
Even wezen passen en meten en heb besloten hem te laten zitten waar 'ie nu zit, hoef ik niks te boren en moeilijk doen. Het risico dat 'ie achter het stuur/dashboard terecht komt heb ik verminderd door hem redelijk vast te klemmen en het opstaande rode randje helpt ook. Opgelost dus...

Afbeelding
g13x
Nieuw Lid
Nieuw Lid

02 mar 2016, 17:42

Heb me (nog) niet voorgesteld, wilde je dit echter niet onthouden. Kijk maar eens in onderstaand topic:
http://www.mini-f56-forum.de/index.php/ ... post247310

Grtz.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 17:49

Nice find g13x! :icon_top:

Tsjonge jonge Remco had je dat zelf niet ff kunnen vinden.. :{ :mrgreen:
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 17:56

Ook al aan gedacht, is een héél mooi plekkie! Maar... ûh, dan ben ik wel mijn 12v socket kwijt. Maar nu ik dit zo zie, toch nog maar eens even mijn gedachten over laten gaan. Goed ook om te zien dat ik niet enige ben die zich irriteert aan dat ding. 8)

Thanks g13x! :icon_top:

Afbeelding
g13x
Nieuw Lid
Nieuw Lid

02 mar 2016, 19:30

Kit en uitlaat zijn top :icon_top: (met name de betere sound)
Afstandsbediening is inderdaad erg groot. Irriteer me er niet erg aan, maar inbouw op een dergelijke plaats zou wel erg mooi zijn. Zit dan echter misschien wel net iets te ver weg om makkelijk te bedienen.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2016, 19:33

Ik laat hem voorlopig gewoon hier zitten...

Afbeelding

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2016, 00:03

Heb de 12V aansluiting nog nooit gebruikt en de Aux-in/USB nauwelijks. Hooguit met een vakantie of MINI rit handig. Alles wordt gestreamd tegenwoordig :icon_top:

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”