Lekker bezig Robert

Ja zeker! Dat is het plan ook. Echter eerst even wat bussen bestellenSchroefie schreef:Als je de ringen om de tellers toch van plan bent om zwart te spuiten zou ik meteen de kapjes achter de wijzers ook meteen meepakken. Maakt het dan 1 geheel, donkere platen icm zwart.
Lekker bezig Robert
oooooooooooh HAHA SorryBrightness schreef: ↑10 sep 2018, 11:09Ik bedoelde Martyn Brons. Die heeft ze ook voor zijn R53T project.
Oh LOl.. niet in te bouwenMartijnGizmo schreef: ↑10 sep 2018, 10:13Ik? Geen idee, mijne heeft geen ASC/DSC, dus kan het ook niet uitzetten...![]()
Hoi Robbert! Lees en bekijk met veel belangstelling je Topic! Wordt een mooi exemplaar! Vraagje: waar heb je de donkere tellerplaten gekocht en ben je er tevreden mee? En de pasvorm?robertok schreef:Haha ja. Platen komen uit engeland en niet van uit Duitsland.Brightness schreef:Ziet er gaaf uit, Robbert!
Dat Stig logootje is idd erg grappig. Ik zag hem al eens langskomen bij het project van Martyn.
Kleed mooi af zo! Nu nog de teller ringen een keer zwart spuiten met afneembaar rubber.
mbvandenberg schreef: ↑10 sep 2018, 20:01Hoi Robbert! Lees en bekijk met veel belangstelling je Topic! Wordt een mooi exemplaar! Vraagje: waar heb je de donkere tellerplaten gekocht en ben je er tevreden mee? En de pasvorm?robertok schreef:Haha ja. Platen komen uit engeland en niet van uit Duitsland.Brightness schreef:Ziet er gaaf uit, Robbert!
Dat Stig logootje is idd erg grappig. Ik zag hem al eens langskomen bij het project van Martyn.
Kleed mooi af zo! Nu nog de teller ringen een keer zwart spuiten met afneembaar rubber.
Daar heb ik ze niet vandaan.Schroefie schreef: ↑11 sep 2018, 17:48Check deze site Maurice: https://www.heiler-tachodesign.de/Tacho ... GP-260-Kmh
robertok schreef: ↑12 sep 2018, 07:26mbvandenberg schreef: ↑10 sep 2018, 20:01Hoi Robert! Dank voor het doorsturen van de link. De link van Milco had ik ook al bekeken maar was vooral benieuwd waar jij ze hebt gekocht omdat je al aangaf dat ze niet uit Duitsland kwamen. Mijn twijfel zit in de pasvorm als je een ingebouwd navigatiesysteem hebt. Er zit dan een verdiepte rand in het beeldscherm en ik neem aan dat de tellerplaten allemaal vlak zijn. Voor de toerenteller gaat dit goed maar bij het navigatiesysteem niet. Of ik leg mij er bij neer dat het niet kan (met after market platen) of een JCW navi op de kop tikken maar dat gaat wel wat ver ...robertok schreef: Haha ja. Platen komen uit engeland en niet van uit Duitsland.
Daar heb ik ze niet vandaan.
Die wilde blijkbaar niet meer op mij reageren om andere platen te maken. Dit omdat ik twee kleine tellers achter het stuur hem met maar 1 display. En die maakt hij niet standaard.
Ik heb ze via Engeland, CharmeleonLed's ( ff facebooken). Hij maakt ze hoe ze je precies wil hebben met welke icoontjes dan ook ! contact is ook easy via de chat(Messenger Facebook) super fijn!
Als jij blauwe randjes wil.. kan, maakt hij gewoon voor je een ontwerp. Vraagt hij of het ok is.
!En binnen twee dagen op de mat!![]()
Groeten!