Ja incl. Wat bevestigingsrubbertjes en hittebestendige siliconen tape om alles netjes en goed te monteren.
Gr Ron
2005 Mini R53 JCW
- nd-photo.nl
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: 2005 Mini R53 JCW
Top, heb eigenlijk alles wel beschreven wat je moet aanpassen, maar je had zelf ook al onderzoek gedaan, dus dat komt wel goed. Anders moet je maar ff PMen
- RSR
- Mod virus alert!
Bericht
Gisteren de Corbeau clubsports opgepikt boven Groningen. Geen klapje verkeerd in 500km en vanochtend nog perfect op peil met de olie. Dat geeft weer een beetje vertrouwen. Gisterenmiddag wintersetje onder de Mini. Wat een verschil die 17 inch. Zitten nieuwe budget winterbanden onder, voor nu even prima. Merk ook meteen hoe gecupt de 18” zomerbanden waren. Zomerset mag weg voor weinig, wil er een 17 inch zomerset onder.
Gr Ron
Gr Ron
- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ron, volgens mij heb je ons niet vooraf geïnformeerd over de Corbeau stoelen ;-) Wat een gave mod! Ben heel benieuwd hoe dat zit en hoe ze in je interieur staan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice
MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

- RSR
- Mod virus alert!
Bericht
Jawel, pag 4 of 5
Zijn heerlijke stoelen, pas er goed in en superlicht zo’n stoeltje. Airbags weerstanden zijn oem niet meer leverbaar, dus even op Ebay bestellen. Zet er ook meteen een alcantara stuur in. Voorlopig gaan de stoelen nog even in de opslag. Ik wil komende maanden nog wat zaken verzamelen, schroefset, stuur, dikke achterstabi en 17 inch velgen. Het plan is om alles in 1x (lees paar dagen) te monteren. Dan is de Mini wel naar mijn zin. Afgelopen dagen de Mini aan de onderzijde preventief in de roestbescherming gezet. Kan ie de winter mooi doorkomen.
Gr Ron

Gr Ron
- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Excuses Ron, niet goed gelezen of vergeten ;-) Je hebt nog een paar mooie plannen op de plank zo te lezen. Mooi dat je het geduld kan opbrengen om het gelijktijdig aan te pakken.
Groeten Maurice

- RSR
- Mod virus alert!
Bericht
Ben je gek, hoef geen excuses, was het zelf ook al vergeten !v
Vraagjes van mij aan de experts:
- Ik kan mogelijk een set 17 inch 7J ET 35 met 215-40-R17 banden overnemen. Is dat een beetje te doen zonder aanlopen ?
- Hoe kan ik makkelijk bij het ruitenwisser reservoir komen rechtsvoor ? De ruitenwisservloeistof loopt er bijzonder hard weer uit. Is of lek of een slangetje los.
Gr Ron
O ja, ligt het nu aan mij of heeft de Mini een bijzonder luchtwerveling achter de auto. Ding is echt in een vloek en een zucht compleet smerig aan de achterkant. De wegen hier moeten echt superschoon zijn als ik er heb gereden, zit na 1 rit complete hectare bagger op de achterkant.....
Gr Ron
Vraagjes van mij aan de experts:
- Ik kan mogelijk een set 17 inch 7J ET 35 met 215-40-R17 banden overnemen. Is dat een beetje te doen zonder aanlopen ?
- Hoe kan ik makkelijk bij het ruitenwisser reservoir komen rechtsvoor ? De ruitenwisservloeistof loopt er bijzonder hard weer uit. Is of lek of een slangetje los.
Gr Ron
O ja, ligt het nu aan mij of heeft de Mini een bijzonder luchtwerveling achter de auto. Ding is echt in een vloek en een zucht compleet smerig aan de achterkant. De wegen hier moeten echt superschoon zijn als ik er heb gereden, zit na 1 rit complete hectare bagger op de achterkant.....
Gr Ron
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja. Past. Geen probleem.
Wiel er af en dan wielkuip eruit en dan moet je zo goed als overal bij kunnen komen dacht ik- Hoe kan ik makkelijk bij het ruitenwisser reservoir komen rechtsvoor ? De ruitenwisservloeistof loopt er bijzonder hard weer uit. Is of lek of een slangetje los.
Gr Ron
Jeej achterspoiler
Gr Ron
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- RSR
- Mod virus alert!
Bericht
De Chinese boot heeft weer wat afgegooid, vond de peilstok nou niet je van het.

Dit is een stuk beter wat betreft aflezen.
Dan de verlichting. Kan als oude man wel wat extra licht gebruiken dus heb er een setje 6000k xenon in geknutseld. Dat was alleen geen porum met de dagrijverlichting

Dus voor 6 euro canbus errorfree lampjes in de brievenbus.
Verschil:

Stuk beter om aan te gluren deze oplossing:

Tevens viel het me op dat het lijkt of de lekkage bij het oliefilterhuis weg is. Maar eens een kartonnetje onder de Mini geschoven om eens te kijken of dat zo is. Mini verbruikt geen druppel olie meer, staat al 1000km op exact hetzelfde peil.
Gr Ron

Dit is een stuk beter wat betreft aflezen.
Dan de verlichting. Kan als oude man wel wat extra licht gebruiken dus heb er een setje 6000k xenon in geknutseld. Dat was alleen geen porum met de dagrijverlichting

Dus voor 6 euro canbus errorfree lampjes in de brievenbus.
Verschil:

Stuk beter om aan te gluren deze oplossing:

Tevens viel het me op dat het lijkt of de lekkage bij het oliefilterhuis weg is. Maar eens een kartonnetje onder de Mini geschoven om eens te kijken of dat zo is. Mini verbruikt geen druppel olie meer, staat al 1000km op exact hetzelfde peil.
Gr Ron
- Peter koster
- Mod virus alert!
Bericht
Volgende x even de alpha beter op de foto
rij je daar ook nog mee?
Knap om zo n hefbrug strak in zo n klein garageboxje te bouwen
weet wat een werk het is heb een soort gelijke 

Knap om zo n hefbrug strak in zo n klein garageboxje te bouwen

- RSR
- Mod virus alert!
Bericht
De Alfa is met winterreces. Die staat tot de pekel goed is weg geregend gestald. Was idd passen en meten, maar dit ging precies met deze brug. Wordt ook nog even spannend met het andere project waar ik mee bezig ben. Die gaat als ie klaar is onder de Alfa, moet de Mini naar buiten.
Hij zou incl. spiegels onder de Alfa moeten passen:

Voorste spatschermen en moeten we nog demonteren en opnieuw afhangen, cabine inmiddels rechtgezet en nieuwe rubbers tussen chassis en cabine geplaatst. Iets heel anders dan de Mini en de Alfa, maar ik heb altijd al eens een V8 Pickup willen hebben.
Gr Ron
Hij zou incl. spiegels onder de Alfa moeten passen:

Voorste spatschermen en moeten we nog demonteren en opnieuw afhangen, cabine inmiddels rechtgezet en nieuwe rubbers tussen chassis en cabine geplaatst. Iets heel anders dan de Mini en de Alfa, maar ik heb altijd al eens een V8 Pickup willen hebben.
Gr Ron
- nd-photo.nl
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Superdik!
Die peilstok heb ik btw ook, hoeven we niet meer bang te zijn dat de boel afbreekt (wat een slecht design zon plastic peilstok)
Die peilstok heb ik btw ook, hoeven we niet meer bang te zijn dat de boel afbreekt (wat een slecht design zon plastic peilstok)
- Peter koster
- Mod virus alert!
Onze sponsors