Mini lover

Stel je hier even voor.
Nikkiz
Nieuw Lid
Nieuw Lid
België

Mini lover

01 okt 2026, 13:42

Beste MINI-liefhebbers,
Na een tijdje te hebben meegelezen, is het nu eindelijk tijd om mezelf officieel voor te stellen op het forum.
Ik ben al van kinds af aan een rasechte MINI-fan. Zodra het mocht, ben ik er dan ook meteen in gesprongen: op mijn 18e begon het avontuur met mijn allereerste MINI, een Cooper S uit 2005 (de facelift). Wat een zalige machine om mee te rijden, dat jankende geluid van die compressor vergeet ik nooit meer!
Na die eerste MINI heeft het virus helaas even op een laag pitje gestaan. Vanwege de komst van de kinderen ben ik toen tijdelijk overgestapt naar andere wagens. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan! Zodra de kinderen wat groter waren, kon ik eindelijk weer terugkeren naar het oude nest. Dat werd een Clubman S uit 2016 – de ideale gezinsauto voor een MINI-gek.
Inmiddels ben ik toe aan mijn derde MINI en huidige trots: een JCW Clubman met maar liefst 306 pk. Wat een machine, elke rit is weer een groot feest! De auto is inmiddels ook voorzien van de nodige upgrades om hem helemaal naar mijn smaak te maken:
• De-chrome & Black-out: Een zwarte beltline, zwarte bonnet scoop, zwarte logo's en zwarte deurhendels.
• Styling: Een dikke Maxton diffuser en een Maxton spoiler.
• Sound: Een volledige Remus uitlaat, wat zorgt voor het perfecte geluid bij die 306 paardenkrachten!
Naast het rijden vind ik het ook erg leuk om zelf met de elektronica bezig te zijn. Ik hou me veel bezig met het coderen van MINI-opties en features met de Vlinker-adapter. Mocht je daar eens vragen over hebben of wat willen aanpassen, laat het gerust weten!
Een nieuw project gezocht!
Omdat het sleutelen blijft kriebelen, ben ik momenteel actief op zoek naar een Cooper S met een harde/goede carrosserie, maar met een defecte motor. Het lijkt me geweldig om hier een mooi projectje van te maken en deze weer helemaal netjes op te bouwen. Mocht iemand hier op het forum iets weten te staan of zelf een mooie basis willen verkopen, stuur me dan zeker een berichtje!
Ik hoop hier op het forum gezellig mee te praten, inspiratie op te doen en wie weet tot ziens op een van de meets!
Met vriendelijke groet,

Terug naar “Who are U?”

Onze sponsors