jbcola's R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hoe laat ben je er morgen? Ik ga alvast alle goodies klaar leggen voor zaterdag en gezellig met Klaas boodschapjes doen 

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
yep, uitlaat gaat er normaal gezien wel terug onderuit.
Komt te koop en ik ga een nieuwe laten maken terug. Voor onder een ONE of een Cooper dus perfect, onder een Sje zeker niet slecht maar niet echt een "mooi" geluid, dat kunnen verschillende mensen wel getuigen na hun ervaring toen ie op de bank stond
Komt te koop en ik ga een nieuwe laten maken terug. Voor onder een ONE of een Cooper dus perfect, onder een Sje zeker niet slecht maar niet echt een "mooi" geluid, dat kunnen verschillende mensen wel getuigen na hun ervaring toen ie op de bank stond

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
jj
wat heb je er nu psies onder, de mijne is ook een beetje luid met n supersprint catback, 100cpi cat en modded spruitstuk uit china...jbcola schreef:yep, uitlaat gaat er normaal gezien wel terug onderuit.
jj
Onze sponsors