Hele gave auto!
Ik heb een vraagje:
Zo'n kenteken sticker.. is dat nu wel of niet toegestaan? en waar kun je die laten maken?
Ikzelf vind het ook ontzettend jammer dat er zo'n grote gele plaat voor op mijn bumper/grill hangt en zou dat heel graag anders zien!
Wint his story ------------> The story continues
- Frank87
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Re: Wint his story ------------> The story continues
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op m'n R57 heb ik maar een plaat geschroefd. Het is namelijk absoluut niet legaal en heb er bij m'n oude R53 ook wel een stapeltje bekeuringen voor gekregen.
Uiteindelijk dus ook daar maar besloten om de plaat op te schroeven.
Ha die Frank, kentekensticker is inderdaad veel mooier. Kan je bij iedere stickerboer gewoon op de juiste maat laten maken die je maar wilt.Frank87 schreef:Hele gave auto!
Ik heb een vraagje:
Zo'n kenteken sticker.. is dat nu wel of niet toegestaan? en waar kun je die laten maken?
Ikzelf vind het ook ontzettend jammer dat er zo'n grote gele plaat voor op mijn bumper/grill hangt en zou dat heel graag anders zien!
Op m'n R57 heb ik maar een plaat geschroefd. Het is namelijk absoluut niet legaal en heb er bij m'n oude R53 ook wel een stapeltje bekeuringen voor gekregen.
Save a tree, eat a beaver

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Wint his story ------------> The story continues
idd hoort er nou eenmaal bij 
of ik moet een keer een dikke Ferrari kunnen rijden als ik de lotto win dan plak ik er wel zo'n stickertje op

of ik moet een keer een dikke Ferrari kunnen rijden als ik de lotto win dan plak ik er wel zo'n stickertje op

- Frank87
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Hey!!
het is zoo veel mooier!!!!! maar wel erg vervelend dat het dus illegaal is hha.. toch nog maar even over nadenken,,
heb er ook al aan zitten denken om de plaat lager te schroeven dan dat ie nu zit.. maar goed.. dat is ook niet alles...
Wint schreef:Ha die Frank, kentekensticker is inderdaad veel mooier. Kan je bij iedere stickerboer gewoon op de juiste maat laten maken die je maar wilt.Frank87 schreef:Hele gave auto!
Ik heb een vraagje:
Hey!!
het is zoo veel mooier!!!!! maar wel erg vervelend dat het dus illegaal is hha.. toch nog maar even over nadenken,,

heb er ook al aan zitten denken om de plaat lager te schroeven dan dat ie nu zit.. maar goed.. dat is ook niet alles...
Volkswagen polo 1.4, peugeot 206 1.4, peugeot 206 2.0 GTI, MINI Cooper S JCW
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tijdje geleden geïnformeerd bij de dealer voor het achteraf inbouwen van een Harman Kardon setje.
Dit was volgens hem alleen niet mogelijk, maar wist wel iemand die wel raad wist met geluid.
Zo kwam ik bij Maarten uit van Chris HifI in Dordrecht.
Hij kwam met de volgende oplossing:
-Phoenix Gold SX 1200.1
-Phoenix Gold Z8150
-Focal PS165FX in het deurtje
De sub en versterker zijn netjes op een stuk MDF gemonteerd en precies pas gemaakt voor in de kofferbak.
Het verlies van de kofferruimte is ongeveer 5cm.

Hier het MDF:

Dit was volgens hem alleen niet mogelijk, maar wist wel iemand die wel raad wist met geluid.
Zo kwam ik bij Maarten uit van Chris HifI in Dordrecht.
Hij kwam met de volgende oplossing:
-Phoenix Gold SX 1200.1
-Phoenix Gold Z8150
-Focal PS165FX in het deurtje
De sub en versterker zijn netjes op een stuk MDF gemonteerd en precies pas gemaakt voor in de kofferbak.
Het verlies van de kofferruimte is ongeveer 5cm.

Hier het MDF:

Laatst gewijzigd door Wint op 30 jul 2015, 11:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver

- speedy
- NMC Legend
Bericht
nice ! achteraf inbouw van aphine door dealer is ook een mooie betaalbare kit trouwens
Onze sponsors