Ragnar's MCCS
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
netjes!! dat interieur, de details! 
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Bedankt weer voor de mooie smilies en woorden.
Maar klaar.. nope! zijn nog wat dingen op mijn verlanglijst die ik nog wil doen.
In mijn phoroshop van voor en achterkant is er het éen en ander wel te ontdekken wat er nog gaat veranderen.
in iedergeval heb ik alweer een volgende mod op de wagen. hij is alleen onzichtbaar.
En ik zal hem nu met deze dagen heel weinig gebruiken.
'Ramen en Sunroof dicht met de afstandsbediening" en "sunroof dicht met 1 click ipv 2. (met de knop in de auto)"
Ik vond het altijd al raar dat je de ramen en sunroof wel open kon clicken met de sleutel, maar niet dicht.
Maar dat is nu opgelost!
Maar klaar.. nope! zijn nog wat dingen op mijn verlanglijst die ik nog wil doen.
in iedergeval heb ik alweer een volgende mod op de wagen. hij is alleen onzichtbaar.
'Ramen en Sunroof dicht met de afstandsbediening" en "sunroof dicht met 1 click ipv 2. (met de knop in de auto)"
Ik vond het altijd al raar dat je de ramen en sunroof wel open kon clicken met de sleutel, maar niet dicht.
Maar dat is nu opgelost!
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
)
Modificaties die niet direct opvallen zijn juist de leukste... Maar schitterende Clubman! (Alsof je dat nog niet vaker gelezen hebt.Ragnar schreef:in iedergeval heb ik alweer een volgende mod op de wagen. hij is alleen onzichtbaar.
Onze sponsors