Volgens mij past de adapter die bij de Garmin Nuvi zit gewoon op de houder. (dat bolletje)BRG schreef:Wie weet waar ik zo'n "adapter" voor op het steuntje kan kopen? Ik heb namelijk wel een steuntje, maar volgens mij geen adapter/houder voor mijn Garmin.
Garmin Nüvi voor R56 op originele ministeun bij t.teller
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, want ik heb daar alleen een stangetje... D'r zit geen houder op.H en S schreef:Volgens mij past de adapter die bij de Garmin Nuvi zit gewoon op de houder. (dat bolletje)BRG schreef:Wie weet waar ik zo'n "adapter" voor op het steuntje kan kopen? Ik heb namelijk wel een steuntje, maar volgens mij geen adapter/houder voor mijn Garmin.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een KUDA houder in mijn MINI. Hierop heb steun gemonteerd van mijn PDAfoon gemonteerd. Ideaal!
- philip68
- 4 op een rij!
Bericht
Heb vandaag op marktplaats een Nüvi 350 gekocht ( met de actieve houder! die je direct op de minihouder klikt zodat je niet je kabeltje steeds moet losmaken).
Koop ik bij de stealer de nieuwste rondraaiende steun en heb ik alles compleet zoals ik wil
Dan natuurlijk alles even aansluiten
Koop ik bij de stealer de nieuwste rondraaiende steun en heb ik alles compleet zoals ik wil

Dan natuurlijk alles even aansluiten

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors