Vandaag beide Mini's ge-update met een sticky en codes via Luuk.
Kost even tijd voor alles is ingeladen, maar dan heb je ook wat ;-)
Als ik de versie check doe zegt de Navi netjes 2015. So far so good.
Wel fijn als de bavi de weg weer wat beter kent, want in 4 jaar tijd is er stiekum toch veel verandert in ons wegennet.
Navigatie
- speedy
- NMC Legend
- PetervdN
- One wheel wonder
Bericht
Re: Navigatie
MOVE EUROPA 2015-1 of zoiets
Prijs 60 euro
Prijs 60 euro
Mini Countryman Cooper S All4 (R60 ) 2011
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die 60 euro is tenminste eens een normale prijs (tegenover de 180+ euro die voor eerdere versies van navigatie (DVD) moet kosten).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Heel benieuwd hoe dit bevalt, want die 60 euro is een mooi prijsje voor een update met of zonder flitspalen 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
flitspalen zonder geluid heb je niet veel aan en ben benieuwd of op dit systeem wel een waarschuwing geeft.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik die flitspalen niet zo heel belangrijk vind, vind een goede update van het wegennet veel belangrijker. Als die flitspalen het doen leuk, maar zou voor mij niet de reden zijn het te updaten. Nieuwe kaarten welspeedy schreef:flitspalen zonder geluid heb je niet veel aan en ben benieuwd of op dit systeem wel een waarschuwing geeft.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
nee idd voor mij ook niet en snap wat je bedoeld maar als het kan is het wel prettig
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij t zelfde..stick erin en lang wachten Haha.
maar alles Werkt Zoals t hoort. Weet alleen nog niet waar ik de flitspalen kan vinden. Want bij de pio's had ik ze nog niet gevonden. Of ze.moeten verstopt zijn onder een andere naam
maar alles Werkt Zoals t hoort. Weet alleen nog niet waar ik de flitspalen kan vinden. Want bij de pio's had ik ze nog niet gevonden. Of ze.moeten verstopt zijn onder een andere naam
- PetervdN
- One wheel wonder
Bericht
Flitspalen moet ik ook nog ontdekken.
'SPEEDCAMS' kom ik niet tegen bij de opties of POI.
'SPEEDCAMS' kom ik niet tegen bij de opties of POI.
Mini Countryman Cooper S All4 (R60 ) 2011
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Hier ook 2x MOVE EUROPA 2015-1 of iets dergelijks. Wij betaalden €85,- voor 2 systemen/auto's.
Lucky 7 

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors