Okidoki....
zijn die randen trouwens eenvoudig te veranderen?
Demonteren en andere monteren zeg maar?
Kleurcode zwarte randen Aero-kit
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ja die randen zijn wel makkelijk te demonteren!
voor bij de motorkap zit een plastic moertje die losmoet en dan plastic klemmetjes
bij de schermen links en rechts voor zitten ook klemmetjes wil je deze heel houden moet je de modderkuip demonteren en de pootjes van de klemmetjes met een tang in knijpen!
en de achter schermlijsten zitten met een klemmetje onder en boven en de rest drukklemmetjes!
let wel er kan een klemmetje sneuvelen of meerdere maar die zijn meestal bij de mini/bmw dealer voorradig !
voor bij de motorkap zit een plastic moertje die losmoet en dan plastic klemmetjes
bij de schermen links en rechts voor zitten ook klemmetjes wil je deze heel houden moet je de modderkuip demonteren en de pootjes van de klemmetjes met een tang in knijpen!
en de achter schermlijsten zitten met een klemmetje onder en boven en de rest drukklemmetjes!
let wel er kan een klemmetje sneuvelen of meerdere maar die zijn meestal bij de mini/bmw dealer voorradig !
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
iemand al eens besteld?!
Martin schreef:Bedankt Frankie,frankie schreef:In de DIY van Motoringfile kom ik wel nummers tegen, misschien kun je dit bestellen bij de BMW dealer:
0.5 liter 51 91 0 027 551
1.0 liter 51 91 0 027 552
Ik hoop dat de spuiter iets kan met deze kleurcodes.
iemand al eens besteld?!
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
zullen ze niets met die codes kunnen wat btreft 0,5l en 1,0 liter!
daar blijven de kleurnummers het zelfde ongeacht de hoeveelheid!
maar ik denk dat de randen van een aerokit gewoon mat zwart is daar zal geen kleurcode voor zijn!
wel zijn er kleurcodes van bv een wit dak of een grijs dak van mini die hebben wel bepaalde codes maar de randen van de kit is gewoon mat zwart!
maar ik denk dat de randen van een aerokit gewoon mat zwart is daar zal geen kleurcode voor zijn!
wel zijn er kleurcodes van bv een wit dak of een grijs dak van mini die hebben wel bepaalde codes maar de randen van de kit is gewoon mat zwart!
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
zullen ze niets met die codes kunnen wat btreft 0,5l en 1,0 liter!
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik geloof dat een halve liter ongeveer € 75,- kost.
Overigens vroeg de spuiter ongeveer €200 voor het spuiten van de randen van de voor- en achter bumper
.
Misschien probeer ik het zelf nog wel.
Nee, nog steeds niet besteld, maar al wel bij de dealer geinformeerd.coendek schreef:Martin schreef:Bedankt Frankie,frankie schreef:In de DIY van Motoringfile kom ik wel nummers tegen, misschien kun je dit bestellen bij de BMW dealer:
0.5 liter 51 91 0 027 551
1.0 liter 51 91 0 027 552
Ik hoop dat de spuiter iets kan met deze kleurcodes.
iemand al eens besteld?!
Ik geloof dat een halve liter ongeveer € 75,- kost.
Overigens vroeg de spuiter ongeveer €200 voor het spuiten van de randen van de voor- en achter bumper

Misschien probeer ik het zelf nog wel.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Even wat oprakelen...
Eigenlijk is de vraag van deze topic nog niet beantwoordt.
Ik ben dus ook opzoek naar de kleurcode van de zwarte structuur verf voor de Aero-bumper randen. En niet de bestelcode!!
Dus wat gebruikt de schade-spuiter, of maakt hij een eigen mengsel en gebruikt hij de zijschermen als voorbeeld?
Ossie
Eigenlijk is de vraag van deze topic nog niet beantwoordt.
Ik ben dus ook opzoek naar de kleurcode van de zwarte structuur verf voor de Aero-bumper randen. En niet de bestelcode!!
Dus wat gebruikt de schade-spuiter, of maakt hij een eigen mengsel en gebruikt hij de zijschermen als voorbeeld?
Ossie

Onze sponsors