Steven's R59 - Mini JCW Roadster - NIEUWE UPDATES!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hoi, heb met zeer veel aandacht het allemaal zitten lezen aangezien bij mij de zelfde dif er onder komt
ziet er super uit man. Was het echt zo makkelijk hoefde je niets aan te passen. Maar ziet er echt strak uit hoop dat het er bij mij ook zo uit komt te zien dan ben ik dik tevreden. Ik heb alleen een iets andere uitlaat uitgekozen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
De twee schroeven van de uitlaatsteun maak je dan los, je schuift de metalen houder van de diffuser eronder, terug vast schroeven en dan enkel nog de diffuser vanachter vastmaken samen met de twee zijstukken
Ik heb zes extra zwarte schroeven bij Mini gekocht, om de zijstukken vast te maken aan de metalen houders, die zaten er niet bij.
Oh ja, mss best wat hittebestendige tape rond de plastiek van de diffuser doen! Mijn Alta raakt die net, waardoor de plastiek zeer lichtjes verbrandt
op één van de foto's zie je de knalpot tegen de diffuser. Maar dat hangt van je knalpot af
Jep, echt zo gemakkelijk... Er zijn maar twee schroefjes los te maken van de originele diffuser, wat het moeilijkste werk is. Dan doe je alle clips los en haal je hem eraf.Casper schreef:Hoi, heb met zeer veel aandacht het allemaal zitten lezen aangezien bij mij de zelfde dif er onder komtziet er super uit man. Was het echt zo makkelijk hoefde je niets aan te passen. Maar ziet er echt strak uit hoop dat het er bij mij ook zo uit komt te zien dan ben ik dik tevreden. Ik heb alleen een iets andere uitlaat uitgekozen
De twee schroeven van de uitlaatsteun maak je dan los, je schuift de metalen houder van de diffuser eronder, terug vast schroeven en dan enkel nog de diffuser vanachter vastmaken samen met de twee zijstukken

Ik heb zes extra zwarte schroeven bij Mini gekocht, om de zijstukken vast te maken aan de metalen houders, die zaten er niet bij.
Oh ja, mss best wat hittebestendige tape rond de plastiek van de diffuser doen! Mijn Alta raakt die net, waardoor de plastiek zeer lichtjes verbrandt

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ok thanks voor de info. Goede tip van de tape ga het meenemen. Stan had de bouten en moeren al via Mini aangevuld en besteld dus dat is compleet. En Roy gaat de mijne monteren dus het lijkt me stug dat hij geen schroeven of bouten op voorraad heeft. Gaat volgens mij een leuk gezicht worden eerdaags al die gp difs. En geen idee of de pot van mij dikker of dunner is gaan we achterkomen denk ik 
Diameter van de orginele uitlaat is 55 mm en die van de Akra is 62 mm dus qua dikte wordt het wel iets krapper maar dat is niet veel. Dus daar voorzie ik geen problemen mee. En als ik zo inschat en naar jou foto's kijk zijn de eindstukken van jou alta net zo groot of zelfs iets groter dan de eindstukken van de Akra dus dat moet ook goed komen. Ben benieuwd
Maar me complimenten hoor mooie auto, nu maar genieten van het voorjaar en de zomer in je dikke auto. Hoop je ergens op een meeting of rit tegen te komen

Diameter van de orginele uitlaat is 55 mm en die van de Akra is 62 mm dus qua dikte wordt het wel iets krapper maar dat is niet veel. Dus daar voorzie ik geen problemen mee. En als ik zo inschat en naar jou foto's kijk zijn de eindstukken van jou alta net zo groot of zelfs iets groter dan de eindstukken van de Akra dus dat moet ook goed komen. Ben benieuwd

Laatst gewijzigd door Casper op 01 feb 2013, 06:57, 2 keer totaal gewijzigd.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg bestellen die GP2 diffusor hahaha
speedy schreef:nice maar kan het van deze foto's niet goed bekijken
Ik zeg bestellen die GP2 diffusor hahaha

burn rubber not your soul

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er heel gaaf uit
!! Is zo te zien en te lezen een stuk eenvoudiger te monteren als de Challenge diffusor!

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Daarom is de naam ook veranderd "Challenge=uitdaging naar GP=Gemakkelijke Passend"parklaneworks schreef:Ziet er heel gaaf uit!! Is zo te zien en te lezen een stuk eenvoudiger te monteren als de Challenge diffusor!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
met jou salaris ken je toch helemaal geen crisisspeedy schreef:no way het is crisis he

burn rubber not your soul

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!
Casper schreef:Daarom is de naam ook veranderd "Challenge=uitdaging naar GP=Gemakkelijke Passend"parklaneworks schreef:Ziet er heel gaaf uit!! Is zo te zien en te lezen een stuk eenvoudiger te monteren als de Challenge diffusor!

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Een GP dif kopenboris_brznjef schreef:wat moet je nou met geldfranklyn85 schreef:met jou salaris ken je toch helemaal geen crisisspeedy schreef:no way het is crisis he
![]()
![]()
![]()
![]()

Onze sponsors