yep , vd rest mag ik geen foto's plaatsen dus bij deze.......franklyn85 schreef:Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
Next: ........verbrandingsruimte
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja maar een sound waar je ook vrolijk van wordfranklyn85 schreef:Maar dan mis ik 1 pot achter optisch gezienPepperWhite schreef:of een dikke eisenmannfranklyn85 schreef:
Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goed
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Weet ik man......cooper bodempje maKen haha ben er nog niet over uit maar komt wel goed
Daveke schreef:Dan moet je die Milltek eens horen met een Janspeed decat.. Ik ben om hoor, geen cat meer voor mij!franklyn85 schreef:Ben,nog aan het twijfelen r56 klinkt wel beestachtig goedDaveke schreef:R56 uitlaat..? Jij ging toch Milltek?
Daarbij, je moet je accubak er onder uit slijpen, je accu gaan verplaatsen.. Beetje jammer - bij Sam was dat makkelijker omdat ie geen accubak had
Weet ik man......cooper bodempje maKen haha ben er nog niet over uit maar komt wel goed
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ff naar me mail sturenPepperWhite schreef:yep , vd rest mag ik geen foto's plaatsen dus bij deze.......franklyn85 schreef:Whooooo hij is lkkr bezig ouwe........PepperWhite schreef:Uitlaatpoorten .........DONE !![]()
Next: ........verbrandingsruimte

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja vind het moeilijk om in te beelden wat voor sound....van die r56 weet je echt Dar dikke sound isPepperWhite schreef:ja maar een sound waar je ook vrolijk van wordfranklyn85 schreef:Maar dan mis ik 1 pot achter optisch gezienPepperWhite schreef:
of een dikke eisenmann

- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
zo moet jou kop ook worden....
heb nog wat mod,s gevonden...
ik hou jullie op de hoogte,vandaag hoop gefreesd,2 vreesjes op.
en een kilo aluminium op de vloer,hahahhahaaha
mooisam
nja nja kopje
nou davy dit wordt net iets anders.....Daveke schreef:Omdat dat besloten informatie is, die Sam uit mijn kop heeft gehaald
mooisam
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: nja nja kopje
Je ben lkkr fanatiek gestart sam.........sam`spimpmini schreef:nou davy dit wordt net iets anders.....Daveke schreef:Omdat dat besloten informatie is, die Sam uit mijn kop heeft gehaald
mooisam

- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dit is nu het echte werk 
Jammer dat ik nog 200K moet gaan rijden met mijn JCW straks, anders was ik ook wel zo gaan modden
Jammer dat ik nog 200K moet gaan rijden met mijn JCW straks, anders was ik ook wel zo gaan modden
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo beter damn htc
Red je makkelijk ook met Tuning......LOLGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Zo beter damn htc
Laatst gewijzigd door franklyn85 op 13 nov 2011, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Normaal snap ik het wel, maar zelfs met een dichtgeknepen oog is deze lastig te ontcijferen!
Watte..?!franklyn85 schreef:Red makkelijk ook met Tunngen......LOLGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Normaal snap ik het wel, maar zelfs met een dichtgeknepen oog is deze lastig te ontcijferen!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
is iemand die niet van de club is en is een auto van iemand die aan t wachten is op zn nieuwe M5 
Maar eerst deze dikke GP
Volgende project van sam is een R56 JCW die full tuned moet wordenGregBem schreef:Dit is nu het echte werk
Maar eerst deze dikke GP
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
En wat zijn de plannen met de JCW?
Koeling.. Koeling.. Koeling
Daar win je bij een R56 Pk's mee
Dan pas moet je verder gaan en willen kijken anders vreet je zuigers op..
Let er wel op dat Sam goed kijkt welke zuigers er in zitten, en dat ie ze eventueel vervangt door de nieuwe RCZ zuigers. Die zijn beter. Kop doen.. Nokkenas doen.. Turbo doen.. En zorgen dat ie niet te veel turbodruk draait
Koeling.. Koeling.. Koeling
Daar win je bij een R56 Pk's mee
Dan pas moet je verder gaan en willen kijken anders vreet je zuigers op..
Let er wel op dat Sam goed kijkt welke zuigers er in zitten, en dat ie ze eventueel vervangt door de nieuwe RCZ zuigers. Die zijn beter. Kop doen.. Nokkenas doen.. Turbo doen.. En zorgen dat ie niet te veel turbodruk draait
Onze sponsors