Rvs is topDaveke schreef:Pa heeft in de garage een hele berg van die klemmen hangen in zo goed als elke maat. Kan me ook niet voorstellen dat die van iets anders dan RVS gemaakt zijn. Zitten er een behoorlijk aantal rond mn blok en die zagen er nog allemaal als nieuw uit
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik met je eens s toch wel handig geen omkijken hebben naar de koeling gewoon thermostaatDaveke schreef:De een is voor, de ander is tegen. Ik vind het een prettig idee dat mijn koeler pas gaat werken als het nodig is, en niet altijd. Als het buiten 15 graden vriest kan ik me voorstellen dat het door die koeler langer duurt voor de olie op temperatuur is en dat vind ik persoonlijk het risico van een beetje lekkage wel waardGreyCooperS schreef:thx...komende week maar even prijsje laten maken door Klaas..
Gelijk maar een oliethermo nemen, right?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
in die advertentie op pag 175 bieden ze een remote thermo aan, die tussen de slang in moet worden gemonteerd...aan te raden?
dan ben ik voor 250,- incl verzenden klaar...
dan ben ik voor 250,- incl verzenden klaar...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb zelf de gevlochten slangen met de goodridge koppel stukken. Tevens een Mocal thermostaat. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Had zelf ook geen zin om in de winter hem af te gaan plakken. Tevens is de olie eerder op temperatuur ook in de zomer. Maar het is een k klus. Was de eerste op een r56 bij beek. Was pieter niet blij mee 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had het verhaal gehoord van klaas LOLducks schreef:Heb zelf de gevlochten slangen met de goodridge koppel stukken. Tevens een Mocal thermostaat. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Had zelf ook geen zin om in de winter hem af te gaan plakken. Tevens is de olie eerder op temperatuur ook in de zomer. Maar het is een k klus. Was de eerste op een r56 bij beek. Was pieter niet blij mee

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik wil er uiteraard wat tegenoverstellen he!
Zou mooi zijn als je alles in 1 x kunnen monteren...als het uitkomt qua centjes, tijd en zin..
Zou mooi zijn als je alles in 1 x kunnen monteren...als het uitkomt qua centjes, tijd en zin..

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maareuhm, waar moet je nu op rekenen als je voor de 13- of 19-rij gaat, met thermostaat, slangen en wat er zoal nodig is? (Zonder montage dan wel hè)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors