En nu goed uitkijken he

Hahaha lol, ik dacht dat het programma 'weggebruikers' heette. Laten we het hopen, want lijkt me wel leuk (nu dan welBerthil schreef:Gelukkig, vrijdag houden we wegmisbruikers in de gaten
Maar dan wat minder hard dan hè. saintbadkarma schreef:Hahaha lol, ik dacht dat het programma 'weggebruikers' heette. Laten we het hopen, want lijkt me wel leuk (nu dan welBerthil schreef:Gelukkig, vrijdag houden we wegmisbruikers in de gaten) om een mini in het programma te zien.
Ik moet nog wel voorkomen, en de boete is idd niet misselijk. Ongeveer 400 euro, maar goed wel weer rijden dus...
En dat voorkomen kan nog lang duren. Ik was in mei 2004 geflitst en mocht in oktober 2005 voorkomen. Misschien dat het bij jou wat sneller gaat omdat je aangehouden bent. En ze zijn niet flauw. Veel succesbadkarma schreef:Hahaha lol, ik dacht dat het programma 'weggebruikers' heette. Laten we het hopen, want lijkt me wel leuk (nu dan welBerthil schreef:Gelukkig, vrijdag houden we wegmisbruikers in de gaten) om een mini in het programma te zien.
Ik moet nog wel voorkomen, en de boete is idd niet misselijk. Ongeveer 400 euro, maar goed wel weer rijden dus...
badkarma schreef:Hallo allemaal!
Vandaag van mijn vrienden van het CJIB post ontvangen. Een transactievoorstel! van (schrik niet) 400 euro. Wel hoef ik niet voor te komen dus geen 2 jaar proeftijd. Loopt alles nog met een dure sisser af. Gr. Tom
Áls het wordt uitgezonden. Ik ben er wel benieuwd naar!kwiebje schreef:Wanneer wordt het stuk uitgezonden waar jij te zien bent ??
Onze sponsors