M'n 27" Cinema display is het met je eens Peter !!GreyCooperS schreef:Mss dat het aan mn MBP ligt, maar geluid op filmpje klinkt bij mij als de brommer van de pizza jongenbiermagnaat schreef:Goh wat klinkt zo'n Twinair lekker zeg!
Auto filmpjes topic
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat vind ik ookGreyCooperS schreef:Mss dat het aan mn MBP ligt, maar geluid op filmpje klinkt bij mij als de brommer van de pizza jongenbiermagnaat schreef:Goh wat klinkt zo'n Twinair lekker zeg!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op de video is het natuurlijk anders dan in het echt en ik geef toe stationair klinkt het als een drama maar in het echt is het een best wel geinig geluid. Ik vind het vooral gaaf omdat het een twee cilinder is. Het is een best wel revolutionair motortje.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier nog een filmpje van onze cooper op de autobahn. U denkt misschien zo! Dat klinkt lang niet gek, dat komt omdat ik er op deze video het resonator huis van het luchtfilter heb afgehaald. Maakt een super geluid maar is echt te hard om een eind mee te gaan rijden.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Psycho, mooie film !! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat valt toch nog wel mee.... Okey misschien wel eens ietsjes.. te hard, maar zo door het verkeer heen zien gaan heb ik hem niet zien doen
Raymond schreef:Rijstijl van Daveke ....Sven schreef:Dikke auto's, maar wat een idioten op de weg....![]()
![]()
Ik zat te wachten tot het verkeerd ging....

Dat valt toch nog wel mee.... Okey misschien wel eens ietsjes.. te hard, maar zo door het verkeer heen zien gaan heb ik hem niet zien doen

Onze sponsors