Berry M's Compressor Cooper...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
- BBS RS
- BBS RF
- BBS RC090
- BBS RC041/042
- Schmidt ML
- Autostrada Modena
- Porsche D90
- Porsche 'Gullideckel'
- Compomotive TH
- OZ Futura
- Gotti
- Epsilon Southern Way
- Work Mesh
- Speedline Mistral
- Zender Speedline
- Weds Professor
Niet allemaal even bijzonder (of betaalbaar), maar 'food for thoughts'...
Geen idee wat je wilt qua looks/budget/maat, maar ik gooi het ff in de groep...Berry M schreef:Maar als je een idee hebt, graag!

- BBS RS
- BBS RF
- BBS RC090
- BBS RC041/042
- Schmidt ML
- Autostrada Modena
- Porsche D90
- Porsche 'Gullideckel'
- Compomotive TH
- OZ Futura
- Gotti
- Epsilon Southern Way
- Work Mesh
- Speedline Mistral
- Zender Speedline
- Weds Professor
Niet allemaal even bijzonder (of betaalbaar), maar 'food for thoughts'...
- maus105
- Bonkey
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Een concreet budget heb ik nog niet, maar ik weet wel dat m'n RH's toe zijn aan vier nieuwe banden, en voor het mooie ook een nieuw laagje verf verdienen. Dus dan is het niet zo'n hele grote stap om de RH's voor iets anders om te ruilen.
Fraai lijstje met opties heb je getypt! De BBS RS blijft een geweldige klassieker, maar is net zo uniek als een setje R90's of R95's... Die Autostrada Modena's zie je tenminste niet zo vaak, maar ik denk dat 4x100 een probleem wordt en het prijskaartje trouwens ook. BBS RF kende ik nog niet, maar vind ik erg mooi! Speedline Mistral, BBS RC090 en BBS CH zijn ook mooie velgen.
Ik wil graag naar een set-up die niet zoveel camber en getrokken banden nodig heeft om binnen de spatborden te vallen, en dan komt dit een heel eind in de goeie richting:MartijnGizmo schreef:Geen idee wat je wilt qua looks/budget/maat, maar ik gooi het ff in de groep...

Een concreet budget heb ik nog niet, maar ik weet wel dat m'n RH's toe zijn aan vier nieuwe banden, en voor het mooie ook een nieuw laagje verf verdienen. Dus dan is het niet zo'n hele grote stap om de RH's voor iets anders om te ruilen.

Fraai lijstje met opties heb je getypt! De BBS RS blijft een geweldige klassieker, maar is net zo uniek als een setje R90's of R95's... Die Autostrada Modena's zie je tenminste niet zo vaak, maar ik denk dat 4x100 een probleem wordt en het prijskaartje trouwens ook. BBS RF kende ik nog niet, maar vind ik erg mooi! Speedline Mistral, BBS RC090 en BBS CH zijn ook mooie velgen.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is 17x8 ET30, wat IMHO ideaal is voor een MINI. Zelf zou ik er iets smallere banden op monteren, 205/40-17, maar Rob was daar geen fan van. 

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
idd.Sven schreef:![]()
![]()
![]()
Blijft prachtig! Dikke foto

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht