
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- kamiel
- Be Mini
- Locatie: Maastricht
Bericht
kan ik daar een mee aan de slag.
Veel succes met de verdere operatie van de patiënt
dat zou fijn zijnBerthil schreef:Goed nieuws van Dick, morgenvroeg zijn de onderdelen al binnen en proberen we de auto weer in elkaar te zetten. Ik zal hem dan ook vragen hoe je het oliepeil van een versnellingsbak controleert en waar die moet worden bijgevuld

Veel succes met de verdere operatie van de patiënt



- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Eergisteren de juiste nieuwe lagers voor het differentieel in Venlo gehaald (altijd beter om er nieuwe lagers in te zetten bij het wisselen van de dif). Gisterenmorgen naar Renova Breda voor de nieuwe oliekeringen.
Gisterenmiddag met de GP van Dick nog snel een verkeerd geleverde oliekering moeten halen, gelukkig had Renova die. Leuk om eens een keer in een GP te rijden.
Vannacht was hij klaar dus vanmorgen eens goed aan de tand gevoeld.
De Sachs sportkoppeling functioneert heel goed, deze grijpt heel direkt maar goed doseerbaar aan.
Het vliegwiel geeft geen extra trillingen in de auto, en is ook niet nodig om met een hoger toerentaller op te trekken om te voorkomen dat de motor afslaat. Vanmorgen was het nog nat dus ik kon niet echt het verschil in acceleratie testen (in de drie spint hij dan nog door), maar er is duidelijk verschil in optrekken in de 5 en 6, dit gaat weer wat sneller. De auto hing al heel goed aan het gas maar het is nog een stukje beter geworden. Het lijkt ook wel of de motor met meer plezier zijn toeren maakt.
Tot op zekere hoogte de dif ook wat kunnen testen (bij nat wegdek helpt een dif ook niet zo veel). Hij stuurt zeker strakker bij uitkomen van bochten en rotondes zonder hinderlijk trekken aan het stuur.
Er is echter wel weer een geluidje bijgekomen in de auto. De wormwielen van de dif zijn in de auto te horen bij flink optrekken en daarna gas terugnemen. Dit is echter al niet meer te horen als de radio op normaal volume aanstaat.
Een hele dikke pluim voor M7 Racing voor het op zo'n korte termijn verkrijgen van de onderdelen en anticiperen op het onverwachte tijdstip van inbouwen door de lekkende oliekering.
De Halo standlichten zitten er nog in maar ik heb veel LEDs klaarliggen om de gehele ring met licht te vullen.
Over 1,5 week gaat de face-lift compressor en Alta V2 15% pulley er op.

Gisterenmiddag met de GP van Dick nog snel een verkeerd geleverde oliekering moeten halen, gelukkig had Renova die. Leuk om eens een keer in een GP te rijden.
Vannacht was hij klaar dus vanmorgen eens goed aan de tand gevoeld.
De Sachs sportkoppeling functioneert heel goed, deze grijpt heel direkt maar goed doseerbaar aan.
Het vliegwiel geeft geen extra trillingen in de auto, en is ook niet nodig om met een hoger toerentaller op te trekken om te voorkomen dat de motor afslaat. Vanmorgen was het nog nat dus ik kon niet echt het verschil in acceleratie testen (in de drie spint hij dan nog door), maar er is duidelijk verschil in optrekken in de 5 en 6, dit gaat weer wat sneller. De auto hing al heel goed aan het gas maar het is nog een stukje beter geworden. Het lijkt ook wel of de motor met meer plezier zijn toeren maakt.
Tot op zekere hoogte de dif ook wat kunnen testen (bij nat wegdek helpt een dif ook niet zo veel). Hij stuurt zeker strakker bij uitkomen van bochten en rotondes zonder hinderlijk trekken aan het stuur.
Er is echter wel weer een geluidje bijgekomen in de auto. De wormwielen van de dif zijn in de auto te horen bij flink optrekken en daarna gas terugnemen. Dit is echter al niet meer te horen als de radio op normaal volume aanstaat.
Een hele dikke pluim voor M7 Racing voor het op zo'n korte termijn verkrijgen van de onderdelen en anticiperen op het onverwachte tijdstip van inbouwen door de lekkende oliekering.
De Halo standlichten zitten er nog in maar ik heb veel LEDs klaarliggen om de gehele ring met licht te vullen.
Over 1,5 week gaat de face-lift compressor en Alta V2 15% pulley er op.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Onze sponsors