Er blijft nog maar één ding over en dat is een andere nokkenas. Er is kennelijk een nokkenas van Catcam die tussen de serie en die van Schrick in zit en volgens Mini tuners de ideale waarden heeft en behoorlijk meer koppel en vermogen geeft. Er wordt op dit moment mee getest op het Duitse forum dus even afwachten wat dat wordt. Maar zal zeker na de zomer worden
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Zeker 10 pk meer, zo voelt het tenminste wel. Echt een duidelijk verschil, ook in de lagere toeren. Koppel is vast ook toegenomen door de hogere compressordruk.
Er blijft nog maar één ding over en dat is een andere nokkenas. Er is kennelijk een nokkenas van Catcam die tussen de serie en die van Schrick in zit en volgens Mini tuners de ideale waarden heeft en behoorlijk meer koppel en vermogen geeft. Er wordt op dit moment mee getest op het Duitse forum dus even afwachten wat dat wordt. Maar zal zeker na de zomer worden
Er blijft nog maar één ding over en dat is een andere nokkenas. Er is kennelijk een nokkenas van Catcam die tussen de serie en die van Schrick in zit en volgens Mini tuners de ideale waarden heeft en behoorlijk meer koppel en vermogen geeft. Er wordt op dit moment mee getest op het Duitse forum dus even afwachten wat dat wordt. Maar zal zeker na de zomer worden
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Nou Berthil als je nou klaar bent met die van jou, dan mag je aan die van mij beginnen hoor!
- erik-de-perik
- Mod virus alert!

- Locatie: Nijmegen
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Denk niet dat ik de software moet aanpassen, de ECU regelt bij a.d.h.v. de compressiedruk. Alleen als ik een leugenkastje moet monteren is het raadzaam te controleren hoeveel armer de motor loopt in 5e én 6e versnelling.
Heb een mailtje uitgestuurd naar Benito over de velgen, maar heb ook nog wat naders lopen. Eens kijken of ik ze tegen elkaar kan uitspelen
Die paar kilo meer op de BBS belgen is niet erg met het huidige vermogen
Heb een mailtje uitgestuurd naar Benito over de velgen, maar heb ook nog wat naders lopen. Eens kijken of ik ze tegen elkaar kan uitspelen
Die paar kilo meer op de BBS belgen is niet erg met het huidige vermogen
- werner
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Katwijk
Bericht
Misschien kun je nu beter eerst een goed setje remmen kopen met al dat vermogenBerthil schreef:Denk niet dat ik de software moet aanpassen, de ECU regelt bij a.d.h.v. de compressiedruk. Alleen als ik een leugenkastje moet monteren is het raadzaam te controleren hoeveel armer de motor loopt in 5e én 6e versnelling.
Heb een mailtje uitgestuurd naar Benito over de velgen, maar heb ook nog wat naders lopen. Eens kijken of ik ze tegen elkaar kan uitspelen
Die paar kilo meer op de BBS belgen is niet erg met het huidige vermogen
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Ik heb geprobeerd 16 LEDs in de angel eyes te maken. Na een avond solderen is het prima gelukt maar helaas was de lichtopbrengst vreemd genoeg veel te laag. Dus ik heb de hele boel er weer afgeknipt.
Ik ga proberen nog twee W5W lampjes op de angel eyes te maken om de hele ring verlicht te krijgen.
Donderdag ga ik naar Timmermans om de BBS RD220 velgen met Toyo semi-slicks op te halen, en een witte JCW spoiler

Ik ga proberen nog twee W5W lampjes op de angel eyes te maken om de hele ring verlicht te krijgen.
Donderdag ga ik naar Timmermans om de BBS RD220 velgen met Toyo semi-slicks op te halen, en een witte JCW spoiler

- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Godverdegodverdegodver! Nu ben ik jaloers Berthil. Oh wat zal die spoiler mooi staan!
Ik ben heel benieuwd naar de licht opbrengst van de nieuwe lampjes in de angel eyes. Als het beter is dan zie ik graag wat voor een lampjes het zijn en waar ik ze kan halen.
iDD
Ik ben heel benieuwd naar de licht opbrengst van de nieuwe lampjes in de angel eyes. Als het beter is dan zie ik graag wat voor een lampjes het zijn en waar ik ze kan halen.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Zuiden

Bericht
Zie alhier de opbrengst van een paar uur werken voor Newministuff.com. De banner die ik voor hem heb gemaakt was kennelijk voor NAM
MINI Bagagenet, Brodit passieve iPod houder, pasringen voor de voorste luidsprekers, rubberen ringen om trillingen in de deurpanelen te dempen (tot mijn verrassing met MINI bestelnummer).

De ringen zijn beter dan mijn geknutsel

MINI Bagagenet, Brodit passieve iPod houder, pasringen voor de voorste luidsprekers, rubberen ringen om trillingen in de deurpanelen te dempen (tot mijn verrassing met MINI bestelnummer).

De ringen zijn beter dan mijn geknutsel

Onze sponsors

















