Er blijft altijd wel wat over maar ik ben nu al erg tevreden.
Misschien nog eens een Catcam nokkenas met dubbel geveerde kleppen, Eaton m62 compressor en water-methanol injectie. Dan gaat het wel richting 300 pk uit een 1.6 liter blok, dan moet je ook gaan denken aan keramische of carbon zuigers (ja die zijn er voor de Mini)
Maar het moet een keer stoppen want anders wordt het te gek.
Of het moet zijn dat iemand anders boven de 240 pk gaat uitkomen op de bank bij Beek
Fedex is een goeie tip maar bij bestellen heb je vaak geen keus met welke vervoerder het bezorgd gaat worden, en met UPS/DHL is tot nu toe nog alles binnen gekomen. Dit was de eerste keer USPS en gelijk knudde. Zou wel leuk zijn als het over een paar maanden alsnog binnen komt, dan heb ik ook wat voor de nieuwe Clubshop
Projectje 4 LEDs in de halos afgerond. Nu met de juiste LEDs van Ultraleds er in ben ik eindelijk tevreden
De halos hebben ook de regen van de laatste weken doorstaan zonder dat er vocht in zit dus dat zit ook wel goed. De nieuwe LEDs zijn nog feller dan die van newministuff, de ring is nu ook bij daglicht goed verlicht, de LEDs zijn mooi klein zodat ze niet klemmen in de halos en ze als gevolg daarvan niet in de halo blijven zitten als je de fitting er uit trekt, en de kleur past heel goed bij xenon. Alleen nog even afwachten of de LEDs lang heel blijven.
Het Works carbon dashboard zat er in, monteren was een eitje:
Wie echter goed kijkt ziet het probleem. Het dashboard is veel te geel van kleur! Dat moet mij weer overkomen.
In closeup goed te zien, de downtubes zijn origineel van JCW (ook van Timmermans). Ik hoop dat Timmermans dit netjes gaat oplossen want zo kan het niet.
Ja das klote, ik was er ook bang voor Berthil, maar gelukkig valt het kleurverschil bij mij echt mee.
(ik blijf een zeikerd natuurlijk).
Ik hoop inderdaad dat Benito een oplissing heeft.
(misschien andere downtubes proberen?)
Hoe staat het met de tellerringen, zijn die een beetje goed van kleur?